דף הבית / יחסים / שקרים על ישראל בכלי התקשורת

שקרים על ישראל בכלי התקשורת

הערה: כלי התקשורת הבינלאומיים משקרים כשהם מסקרים את האירועים שמתרחשים בישראל. כאשר בישראל נרצחה שוטרת מג"ב ואישה נוספת נפצעה, דיווחו ב- CBS שכתוצאה מאלימות יומיומית נהרגו שלושה פלסטינים.

ישראל מחתה מיד והכותרות בעיתונים שונו: "משטרת ישראל הרגה שלושה תוקפים פלסטינים". כשישראל מחתה שוב, נכתב: "פלסטינים תקפו שני קצינים ישראלים, לפני שנהרגו". התופעה נמשכת זמן רב ולא מצליחים לשנות אותה.

תשובתי: שום דבר גם לא יעזור. מצד אחד זה מקומם אותי, אבל מצד שני, אני מבין מאיפה זה נובע. בכל המקומות בעולם שבהם מתרחשים עימותים, הסיבה להתרחשותם היא יחסים נוראיים בין בני האדם. יחד עם זאת, העימות בפני עצמו מתרחש מפני שישראל אינה מבצעת את משימתה לאיחוד בני האדם בדרך הטובה. לכן ככל שיהיו יותר עימותים באירופה, כך יהיה לנו רע יותר. בכל מקום שבו תתרחש התלקחות או פיצוץ, ישראל תהיה אשמה.

בכל הבעיות של העולם, תמיד היהודים יהיו אשמים. וזה נכון, מפני שכל עימות וסכסוך או כל הרגשה של ייסורים, מסמנת שלא התקבלה בצורה מספקת מנה של אור עליון, שתאזן את הייסורים ותהפוך אותם לטוב. את המנה הזאת של האור היהודים לא משלימים.

שאלה: איך אתה קושר את זה עם העובדה שכלי התקשורת כל הזמן משקרים בקשר לישראל?

תשובתי: מפני שהם לא יכולים אחרת. מבחינתם אם תקפו אותנו, זה סימן שאנחנו אשמים. צריך לחשוב על זה בצורה רוחנית ולא בצורה גשמית. לפי חוקי הטבע אנחנו אשמים, מפני שלא סיפקנו מנה אמיתית של טוב, לא איזנו מראש את הרע על ידי הטוב. לכן הוא נולד והתפתח והתלכד נגדנו.

אם לא נתעורר בזמן, בסופו של דבר כל אומות העולם יתגייסו למלחמה נגדנו וירצו להשמיד אותנו. אם היהודים לא יתחילו לשמוע את דברי המקובלים ויחשבו שמישהו אחר אשם, יחזור על עצמו אותו רצח עָם, כפי שהיה בעבר, רק בקנה מידה הרבה יותר גדול.

שאלה: כלומר, לפי דעתך צריך לסגור את התעמולה הישראלית, כי היא לא תוביל לשום דבר?

תשובתי: לחלוטין לשום דבר.

שאלה: צריך גם לסגור את משרד החוץ הישראלי?

תשובתי: חוץ ממשרד החינוך עם שיטה לאיחוד העם, לא צריך שום דבר. זה צריך להיות מפעל חינוכי אחד ענק של ישראל. את זה אנחנו צריכים לייצר והעולם יקנה את זה.

זאת המשימה של העם היהודי. אנחנו צריכים רק משרד אחד, מעין סנהדרין, הנהגה רוחנית ולכן יש צורך במקובלים שמבינים את החוקים האמיתיים של הטבע. חוקים אלו מלמדים את העם להתאחד כדי שיהיה שלום בעולם וגם בינינו, כדי שיהיה קשר בינינו ובין הבורא שיתחיל להתגלות בנו ולזרום דרכנו לכל העולם. לא צריך יותר מזה שום דבר. לא צריך לחכות עד  שכלי התקשורת המערביים ידחפו אותנו לזה בכוח או לחכות שהם יאהבו אותנו. זה יקרה רק לאחר שאנחנו נבצע תיקון.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 5.2.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest