דף הבית / המשבר ופתרונו / שקיעת התעשייה בארה"ב – מה הלאה?

שקיעת התעשייה בארה"ב – מה הלאה?

דעה: שקיעת התעשייה בארה"ב החלה לפני כ- 40 שנה: בתחילה, תעשיית הרכב האמריקנית ויתרה על מקומה הראשון לזכותן של המכוניות היפניות, לאחר מכן המדינה הוצפה במוצרי צריכה סיניים זולים ואלקטרוניקה המיוצרת בדרום מזרח אסיה.

בתוך המדינה מוסכם על כולם, כי ארה"ב זקוקה למקומות עבודה חדשים, אבל אף אחד עדיין אינו מבין מאיפה הם יופיעו פתאום. בארה"ב נוצרים המון "סטארט-אפים", אבל ייצור החידושים הטכניים מועבר מייד לחו"ל. העלייה בשיעור האבטלה קשורה לצמצום המשרות בתעשייה.

הערה: מגמת העלייה בשיעור האבטלה היא טבעית ותימשך. צריך להפסיק לכנות את המפוטרים מעבודה "מובטלים", כיוון שעבודה במובן הקודם שלה, כבר לא תהיה יותר. חייבים להבין שהעבודה החדשה היא עבודת האדם על עצמו, על התיקון שלו, על ההתפתחות של עצמו והדומים לו לעבר חברה אינטגרלית שלמה אחת. זאת העבודה של הדור הבא. היא תתחיל כאשר כולם יצטרפו לשיטת ההשכלה והחינוך האינטגרלי.

וזאת, למעשה העבודה של כל אחד ואחד. התהליך הזה, של חינוך וארגון הדרגתי של החברה האינטגרלית עד מצב של "משפחה עולמית אחת", הוא השלב הבא והסופי של התפתחות האדם בצורה המוכרת לנו. בסופו אנו עוברים לצורת קיום של כוחות, רצונות, והחומר בצורתו הרגילה ה"מורגשת" בתוכנו, מתגלה כלא קיים.

ולעניינו, ארה"ב צריכה להבין שכדי למנוע מהומות שתתפרצנה בקרב האזרחים החופשיים המובטלים, יש לארגן אותם בצורה נכונה. השיטה הנכונה היחידה לארגון המובטלים, היא להפוך אותם מ"מובטלים" לעובדים במובן החדש של המילה – " על עצמם!".

ידיעות קודמות בנושא:
הירידה בשוק הדיור היא הקדמה לקריסה האמיתית
כך ימותו הערים…
התדמית של אמריקה בירידה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest