דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שקיעתה של בבל, חלק 5

שקיעתה של בבל, חלק 5

בימינו, הסתיים התהליך הליניארי של יישוב אגואיסטי על פני האדמה, ואנחנו ננעלנו שוב בבבל של הדגם המודרני בכך שיצרנו רשת גלובלית סביב כל כדור הארץ. בבל התרחבה על פני כל העולם.

האגו הכללי ששולט על כולם, זהו נמרוד העכשווי. עכשיו רק צריך שיבוא אברהם ויאמר: "יש מוצא". כי כולם חווים פחד גדול מאוד מזה שיכולים להשמיד זה את זה, פשוט לטרוף. אבל העיקר זה חוסר התקווה והייאוש – אתה קיים, ושונא את זה שאתה קיים.

שאלה: אבל בזמנו שמעו את אברהם רק חמשת אלפים איש…

תשובתי: …אלה שהרגישו חוסר תקווה וייאוש, ויחד עם זה, היו בהשתוקקות למצוא את משמעות החיים. ועכשיו הדחף הזה נמצא אצל בני האדם קרוב מאוד על פני השטח של התודעה ואצל רבים זה כבר מתגלה. לא במקרה הדיכאון נמצא בראש הרשימה של המחלות הנפוצות ביותר.

ורק אין לנו את אברהם, מפני שאברהם עכשיו צריך להיות כל עָם ישראל. מלכתחילה קבוצת אברהם הראתה דוגמה לאנושות כולה: "תראו לְמה אנחנו יכולים להגיע". ונכון להיום, קבוצת אברהם, זוהי דוגמה שלילית מאוד לכולם. זה עד כדי כך שלילי, שבמידת חוסר היכולת שלה לתת דוגמה חיובית היא מזמינה שנאה מצד כל האנושות. ומכאן נובעת האנטישמיות.

את היהודים שונאים בתת מודע, בכך שמרגישים שהם צריכים להביא שמחה, אושר וגאולה, להראות את הדרך. "אנחנו צריכים לקבל מהם משהו, אבל במקום זה הם מביאים לנו ייסורים, אסונות, עליבות ודלות לחיינו…".

כמובן, שברמה האגואיסטית והפרימיטיבית, השמדת ישראל נראית עבור אחדים כפתרון הבעיה: "אם לא יהיו יהודים, לא יהיה רע".

אבל בעצם העניין הוא בזה, שדרך היהודים עובר עכשיו רע לאומות העולם. היהודים עצמם זה לא רע, אלא דווקא דרכם עובר הרע, מה גם, שהם בעצמם לא יודעים במה העניין.

ואילו אומות העולם מראים בזה שהם תלויים ביהודים, בקבוצה הקטנה הזאת של אברהם. יוצא, שהיא חזקה יותר מכל שבעה המיליארד. ואם היהודים ישתנו ממינוס לפלוס, אז האנושות תוכל לקבל מהם את "סם החיים".

להבנה הזאת צריך להביא את אומות העולם, בכך שמעצבים בהם בצורה נכונה את האנטישמיות, על ידי זה שמסבירים למה הוא כזה.

שאלה: להסביר למה הם לא אוהבים את היהודים?

תשובתי: …ואיך אפשר לנצל בצורה נכונה את הכוח הזה. כי הוא מתעורר בהם באופן אינסטינקטיבי, מהטבע. ולכן אפילו אומות העולם, שבכלל לא קשורים ליהודים, גם כן שונאים אותם.

את כל זה צריך להסביר לעָם ישראל ולאומות העולם ולהסדיר את המצב, להביאו למערכת יחידה.

ההמשך יבוא…

מתוך התוכנית "בבל אתמול והיום", חלק 4, 27.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שקיעתה של בבל, חלק 4
שקיעתה של בבל, חלק 3
שקיעתה של בבל, חלק 2

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest