דף הבית / משבר עולמי / שפה – זו תוכנת קשר

שפה – זו תוכנת קשר

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: למה בעולם שלנו יש כל כך הרבה מילים, למרות שבעולמות הרוחניים הן בכלל לא קיימות ?

תשובתי: אגואיזם, המפריד אותנו זה מזה, מאלץ אותנו לפתח את כל סוגי הקשרים (האגואיסטיים) האפשריים – מעל להבדלים בינינו. כך אנחנו יוצרים שפה. שפה – זו אפשרות (תוכנה) של קשר. כמו במחשב, אנחנו יוצרים קשרים בין חלקים שונים של הזיכרון המבצע, בעזרת שפה – תוכנה – וכך הוא פועל.

המחשב בפני עצמו – זו קופסה ריקה עם מיקרו מעגלים. והתוכנה המורכבת בתוכו מתארת, כיצד הם צריכים להתחבר. כך גם השפה – סך הכול תוכנת הקשר בינינו. כל ההתפתחות שלנו – זו רק התפתחות של השפה שלנו – מרמות אגואיסטיות של דומם, צומח, חי, ועד דרגת "האדם" – שפת ההשפעה. וחוץ מזה איננו עושים דבר.

כל צורות הקשר בינינו – תרבות (דתות), חינוך, מסחר, תעשיה, כל מה שנוצר על ידי החברה במשך כל ההיסטוריה – זו התפתחות השפה, הקשרים בינינו. כך באופנים שונים אנחנו משתדלים בצורה אגואיסטית לפצות על חוסר הקשר האלטרואיסטי בינינו, אשר נעלם עם שבירת הנשמה להמון נשמות.

אנחנו, במשך כל ההתפתחות שלנו, שואפים ליצור קשר הדדי אגואיסטי בינינו, וכך לפצות על חוסר הקשר הרוחני (אלטרואיסטי). התפתחות האינטרנט, טלפונים ניידים, חילופי מסחר ותרבות – הביאו אותנו לקשר אגואיסטי גלובאלי. והמשבר, שנולד כתוצאה מקשר זה, מהווה תוצאה של קשר לא נכון בינינו – וכאן אנחנו מרגישים, שחייב להיות קשר אחר, שפה שונה, אחת לכולם – שפת ההשפעה, גילוי הבורא בינינו !

לכן הזמן שלנו – זה זמן של החלפת כל השפות שבעולם (לכל אדם אגואיזם משלו, כלומר שפה משלו) – לשפה אחת של השפעה הדדית !

מתוך שיעור על מאמר "מהותה של חכמת הקבלה", 26.10.2009

One comment

  1. זהו פוסט ענק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest