דף הבית / אקטואליה / שנאה טבעית כלפי עצמי

שנאה טבעית כלפי עצמי

הודעה: אגודה של אנתרופולוגים אמריקאים צריכה להחליט האם צריך לאסור על המגעים עם ישראל. זהו צעד דרמטי, מפני שזוהי האגודה האקדמית הגדולה והחשובה ביותר בעולם (יותר מ – 10,000 חברים). 20 מדענים ישראלים מעודדים את החרם!

תגובתי: אין בזה שום דבר מפתיע, חלק מהיהודים הם נגד כל מה שיהודי מפני שזה משפיל אותם ביחס לעמיתיהם הלא יהודים. חלקם נגד העם שלהם מפני שהמחאה שלהם מביעה את דחייתם האישית מהעם שלהם ומבליטה אותם בעיניי אומות העולם, למרות שהבוז כלפיהם באומות העולם נשאר.

שנאה כלפי העם שלהם, כלפי ההיסטוריה שלו, היא טבעית, מפני שיהודי זה לא לאום אלא השקפת עולם, והיא צריכה להתקבל על ידי כל אדם בעולם לפי בחירה, כפי שבבבל העתיקה התכנסו סביב הרעיון של אברהם. השקפת עולם זו היא אנטי-אגואיסטית, כלומר נגד הטבע של העולם שלנו, נגד האגו שלו, ולכן אין שום דבר יותר הפוך ומנוגד מאשר ההופכיות בין הרעיון של חכמת הקבלה על איחוד של כולם לרעיון של העולם שלנו על פירוד של כולם. רק ייסורים ייאלצו את האנושות להבין את הצורך במימוש שיטתו של אברהם.

 

One comment

  1. לדעתי, אתה מדבר ךא מתוך הקבלה, אלא מתוך רוסיה הסובייטית. שם לימדו שגאווה זה לא טוב. אבל, העם היהודי מימיו היתגאה בעצמו, בכך שהוא אור לגויים ומעל כל העמים האחרים. לדבריהם, אנחנו עם נעלה, שאלוהים עצמו בחר, מה שממלא את ליבנו בגאווה, שקשורה מאד לאגואיזם. לכן, אם אתה שם לב לרמת האגואיזם שיש בישראל, ולמשל לשיפוט הסובייקטיבי שיש בבתי המשפט, אתה תראה שאינטרס זה מה שמניע את רוב האנשים. האמונה בהיעדר אגואיזם, היא מרוסיה, ושם לימדו שיש לעבוד למען האנושות וכד'. בארץ כולם עובדים בשביל עצמם מאגואיזם כמעט טהור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest