דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שליטה על הכָּוונה

שליטה על הכָּוונה

מתוך הכנס הווירטואלי במוסקבה, שיעור מס' 1.

שאלה: אם בחיי היומיום שלי מופיע אצלי רצון קטן, שנעלם במהירות, לכוון את הכוונה שלי להשפיע לבורא, אז איך אני צריך לנהוג כדי להתמקד עליו? במה לעזור לעצמי, האם לצייר על היד איקס-עיגול או לעשות משהו נוסף?

תשובתי: אתה מזכיר לי את אותן השנים כאשר אני למדתי אצל הרב"ש. אני גם כן ציירתי על היד שלי סימן כדי לא לשכוח על הכוונה. כאשר הייתי מתיישב באוטו מאחורי ההגה הסימן הזה שעל היד היה כל הזמן מרצד מול העיניים, כאילו תזכורת לזה שאני צריך לחשוב על הכוונה על מנת להשפיע. היא כל כך לא טבעית בשבילנו, שלא יכולה להופיע בראשו של אדם ללא איזו תזכורת חיצונית.

לכן, תעשה כל מה שרק אפשר: תצייר איקס-עיגול, תשים שעון מעורר, תפעיל את הפלאפון על איזה איתות כדי שכל חמש דקות יזכיר לך על הכוונה. לא חשוב אילו פעולות אתה עושה, הן יכולות להיות מאוד מגוונות. העיקר, שלא תקטע אותן, אלא פשוט תחזור לשליטה על הכוונה.

ברגע שאתה תתחיל אתה תרגיש הבדל בין העולם שלנו לעולם הרוחני, מפני שרק הכוונה מבדילה אותנו מהעולם הרוחני. ברגע שתופיע אצלך איזו שהיא נטייה, אתה מייד תרגיש שאתה נכנס למטריצה אחרת לגמרי של תחושות, תתחיל להרגיש אחרת את העולם. הוא פתאום יתחיל להתעוות בהדרגה, כמו בסרט, ואז תופיע תמונה חדשה לחלוטין.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס הווירטואלי במוסקבה, 13.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מגנט של אור
מרק ירקות עם כוונה סמיכה
למה כל כך קשה להישאר בכוונה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest