דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שליח עם חבילה מהבורא

שליח עם חבילה מהבורא

שאלה: אילו מרכיבים של הפנייה לבורא צריך לברר כדי לעשות אותה נכונה ומדויקת?

תשובתי: זה כמו לדבר איתי בכאלה גלים שאני לא תופס, גלי רדיו או טלוויזיה, כל סוג של גלי קרינה שאני לא תופס. אני אפילו לא שׂם לב שאתה אומר לי משהו.

אני צריך שהפנייה תהיה בעוצמה מספקת, מלב שלם, וכמו כן שהיא תהיה בתדר הנכון שבו אני קולט. ולאחר שקלטתי את הפנייה בעוצמה נכונה, אני גם צריך לפענח אותה. יש לי במוח כמה מסננים שאותם חייבים לעבור עד שזה מגיע וחודר ללב שלי.

לכן צריך להיות לי מושג כל שהוא באותו הנושא שאתה מדבר עליו. לבורא יש נושא אחד: להשפיע לנבראים, מאחר והוא טוב ומטיב. אם אתה מדבר על להשפיע ולהיטיב לנבראים, אז הוא מוכן לשמוע אותך. כך הוא מסודר!

"הפרצוף העליון", שנקרא כלפינו "בורא", מסודר בצורה כזאת. אם אתה מדבר על הזדמנות להשפיע לנבראים, אז הוא מיד שומע אותך. ואחר כך הוא ישמע עוד קצת ועוד קצת, תלוי באילו מדרגות אנחנו נמצאים: עליון ותחתון, ובהתאם לזה הוא שומע.

לשמוע, זה נקרא לקחת את התפילה, את החיסרון שלך שאתה מעלה, ולהעלות אותו עוד יותר למעלה. בספר הזוהר כתוב, שמלאך מיוחד, כוח מיוחד, עושה את זה. ולמעלה האור מתלבש בחיסרון שלך, וכל ה"חבילה" הזאת: החיסרון עם האור שממלא אותו, מועברת למטה לנבראים.

יוצא, שכל הנבראים עכשיו מקבלים מילוי מהבורא, את היחס שלו, בלבוש שלך. בזה אתה הופך להיות שותף של הבורא ואתה נקרא "משפיע" כלפי כל הנבראים.

שאלה: האם אני צריך לברר למי בדיוק אני פונה?

תשובתי: כמו כן צריך לברר למי אתה פונה. קודם כל, אתה צריך להכין את עצמך: להביע את ההודיה שלך, לברך ולשבח, מפני שאחרת אתה לא מכוון לעליון. כל התפילות האלה נחוצות רק כדי לסדר ולכוון אותך, להכין אותך למגע עם הבורא.

לכן אתה צריך לשיר לו, לשבח אותו, זה ייתן לך כיוון נכון אליו. אחרת אתה לא תדע לאיזה כיוון לפנות.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 07.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
"בסך הכול" לפנות לבורא
הצדקה לפנות לבורא
הפנייה הראשונה והמגע הראשון עם הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest