דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שלחיים תהיה משמעות

שלחיים תהיה משמעות

שאלה: הדרך היחידה ליצור שיתוף פעולה הדדי בין העולם העליון והעולם השטוח שלנו, זה חיבור נכון לפי השיטה האינטגרלית. האם יחד עם זה צריך להסביר לאנשים כיצד בנוי העולם, איך לשתף פעולה זה עם זה?

תשובתי: השיטה האינטגרלית היא מאוד פשוטה, מפני שהיא שיטה מעשית. על ידי השתתפות בסדנאות האנשים מתחילים להרגיש שינויים שמתרחשים איתם, אך הם אינם מבינים מדוע. אז אנחנו מסבירים להם שזה קורה כתוצאה מכך, שאנחנו מעוררים את התכונה הכללית של הטבע. הטבע הוא אחד ויחיד. הכוח היחיד שלו מנהל את הכול ולכן השיטה שלנו נקראת "אינטגרלית".

כאשר אנחנו מושכים אלינו את הכוח היחיד הזה, הוא מתגלה בנו ובהתאם לזה אנחנו מרגישים תכונות אחרות לגמרי, תנועות חדשות בתוכנו ובינינו.

כאשר אנחנו מסבירים את השיטה האינטגרלית, אנחנו קושרים אותה עם קוסמולוגיה, עם אבולוציה, עם מבנה הרוח והגוף של האדם, וכולי. כל אחד שמסיים את הקורס מקבל תיאור כללי על הבריאה, על האבולוציה של האדם, על ההיסטוריה של האנושות והמידע, לאן היא הגיעה נכון להיום. האדם מתחיל להבין שזהו תהליך טבעי שנקבע מראש. כי בטבע לא קיים שום דבר מקרי, וגם המצב של היום הוא אינו מקרי.

כדי לעבור מהמצב הנוכחי למצב הבא, ישנן שתי דרכים: התפתחות בלתי הכרתית, שנקראת "דרך של ייסורים", או התפתחות הכרתית, שנקראת "דרך של אור", הכלי העליון המאחד.

כאשר אנחנו מסבירים את זה לאנשים, אז השינויים מתחילים להיות מובנים להם, אותם השינויים שמתרחשים בעולם בהתאם לאותה התמונה, לאותה הנוסחה שאנחנו מגישים להם. הם רואים שכך באמת קורה בעולם. מה גם, שכל זה מתבסס ונשען על חוקים טבעיים מדעיים.

לאחר קורס מינימלי, נניח של עשרה שיעורים, אצל האדם נוצרת תמונה ברורה של העולם, דבר שלא נמצא היום אצל הפוליטיקאים, הפסיכולוגים, הסוציולוגים, לאף אחד.

התמונה הזאת דרושה לו כדי להפוך להיות אדם חכם, הומו-ספיאנס, שהשיג את מערכת ההנהגה. לפניו נפתחות אפשרויות גדולות ונפלאות של ההתפתחות שלו, שעוזרות לו סוף סוף לפקוח את העיניים ולהשתמש בעולם הזה כדי לעלות לדרגה של הכוח המנהל היחיד, כוח הבורא. לכן החיים שלו מקבלים משמעות.

מתוך התוכנית "שיחות עם מיכאל לייטמן", 27.9.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לקצר את הדרך הארוכה
כולם צריכים את חכמת הקבלה
ללא משמעות החיים אין אדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest