שלב נצחי של הפצה

שאלה: כאשר יעבור השלב של ההפצה, האם אתה תתחיל שוב לדבר על איחוד?

תשובתי: השלב של ההפצה לא יכול לעבור. בעל הסולם כותב: "שמח אני שנבראתי בדור שכזה, שכבר מותר לפרסם את חכמת האמת".

חכמת הקבלה, זה גילוי הבורא לנבראים בעולם הזה, ולא גילויה רק לאלה שיושבים עכשיו לפניי. הגילוי לנו אינו מהווה מימוש של מחשבת הבורא בעולם הזה, מפני שאנחנו סך הכול המעבירים שלו, המתווכים, רכיב מלאכותי. לכן הגילוי עבורנו, זו לא קבלה, אלא רק תנאי מקדים.

כאשר מדובר על גילוי הבורא בעולם הזה, אז הכוונה היא לגילוי המפורש שלו עבור כל 99% של האנושות. זה נקרא קבלה! הרצונות של כל 99%, זוהי הנשמה שלך, ה"כלי" שלך. שם אתה מתחיל להשיג את הבורא!

והיום, כאשר אתה עוסק בזה בתוכך, בכך שיושב במבנה סגור, אתה פשוט מכין את עצמך למימוש, וכך לא תגלה את הבורא. התפקיד שלנו, זה לקחת מההמונים את הרצונות שלהם, להעלות אותם לבורא ולדרוש עליהם מילוי. אז האור העליון לא יעבור לידך, אלא דרכך להמונים, כדי לגלות את עצמו באותה הצורה שבה הם רוצים את זה. ואז אתה תתחיל דווקא לגלות את הבורא.

הבורא לא יתגלה להמונים, אלא הם פשוט ירגישו שטוב להם כתוצאה מהחיבור והאיחוד וילכו הלאה והלאה. בהדרגה, בתוך הרגשת התועלת מהאיחוד, הם יתחילו לשנות כלפיו את היחס שלהם: "האיחוד מפיח בנו חיים, עוזר לנו, נותן לנו הזדמנות לסדר את עצמנו ואת משפחתנו טוב יותר. איחוד זה נהדר".

הם יתחילו לרומם, לכבד את הכוח שלו שמתגלה בתוכו, בעזרת מה אני הבראתי: בעזרת האיחוד, בעזרת הכוח שמתגלה בתוכו. את הכוח הזה אני עכשיו מכבד, אני אוהב אותו, אני משתוקק אליו.

כך מופיעה ההשתוקקות לכוח האיחוד, כלומר ה"נקודה שבלב"! מפני שהיה לי טוב איתה. ועכשיו אני רוצה להזדהות איתה, כיוון שהיא מביאה לי טוב. אפילו שזה קורה בצורה אגואיסטית (גם בנו זה מתרחש באופן זהה), אבל אני כבר מקושר עם הכוח הזה וממשיך הלאה להשתוקק אליו. והוא כבר מתחיל להשפיע עליי באופן שונה ולהפוך אותי לאלטרואיסט. כך זה עובד.

אבל ההמונים נמצאים בדרגה אחת מתחת לדרגה שלנו, לכן הם מתחילים מ"כלי" אגואיסטי פשוט, שבו אחר כך מופיעה "נקודה שבלב". ואילו אנחנו מתחילים מ"נקודה שבלב" ומ"כלי" אגואיסטי פשוט. המדרגה התחתונה, העם, נמצאים מתחתינו, לכן אנחנו צריכים לעבד אותה דרכנו ורק כך אנחנו עולים. תנאי מיוחד כזה ניתן לנו!

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לחיות ולא להתקיים
מהפצה חיצונית לגילוי הבורא
האיחוד הוא המבנה החדש של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest