חלק א': כתבי הרב"ש, כרך א', מאמר "מי שחיזק לבו", עמוד 121
חלק ב': "זוהר לעם", פרשת "בשלח", אות א'
חלק ג': כתבי בעל הסולם, "בית שער הכוונות", אות י', עמוד 230
חלק ד': כתבי בעל הסולם, מאמר "תורת הקבלה ומהותה", כותרת: "חיוב ודרך התפשטות החכמה", טור א', ד"ה: "בזה נקל…", עמוד 23
שיעורים נוספים במדור: שיעור הקבלה היומי
תודה על השיעור הנפלא של היום, מרובה באין סוף "צבעים" ומסקנות…!!!
===== (ברצון לעזור ל*בני* אדם, הנימנעים מללכת לקבוצה, בעקבות "פשלה" מרצון לקבל הרגעי…)משיעור בוקר:
*התכונות הרעות #מהם או איתם# בורח האדם…, כי ברור לו שאינו יכול לעבוד איתם
– כדאי שידע ש#ימותו# בו ומבחינתו, במידה ויבחר ב#מהם…#,
וכך – לא יוכלו להשתלט ולהטריד אותו שוב,
וכך – יהיה מודע ומוכן לתופעות אלה המקדמות אותו שוב ושוב…
***מעין לקבל על מנת ללמוד להשפיע***
===== כיצד מתמודדים עם מכשולים בחלומות, אשר גם כן הוצפו וקיבלו צורות לימוד והפצה מקבילות?
* מה הבדל המהותי בין שתי(עדיין לא שני) הדרכים? (כאשר לא ממש מורגש אותו ההבדל,פרט לנסיבות)???
* כיצד זה יכול לסייע לקבוצה…???
(וסליחה על שאילה דה לקבל)
===== כאשר ההכנה לכנס הופכת למין הטרף, היגיוני אך מוזר, של מחשבה ועשייה – האם זו התמקדות והתמסרות רלוונטית ומועילה, או טעות בתזמון???
תודה.
מאמר רב"ש- לא יכולה להפסיק להתפעל מבחירת השיעורים,כבר כתבתי את זה,אבל בוחרי המאמרים מרגישים את חלקי הנשמה.זה מדהים אותי כל יום מחדש. לגבי ההפרעה השנייה "טענת המרגלים", הסביבה זה נס,אתה קם בבוקר,חולשה עוטפת את גופך,אתה מרגיש חולה,מיואש,מרגיש כלום, האם הכלום הזה יכול להגיע למשהו?.אתה נכנס פנימה לסביבה,והם כבר מטפלים בך!תודה תודה לכם יקירים!