הכנה לשיעור
חלק א': כתבי בעל הסולם (עם' 653), מאמרי "שמעתי", מאמר רי"ג "ענין גילוי החסרון"
חלק ב': "זוהר לעם", פרשת בראשית א', חלק ג', מאמר "ויניחהו בגן עדן", פסוק מס' 259
חלק ג': תלמוד עשר הספירות, כרך ב', חלק ו', עמ' תמ"ח, הסתכלות פנימית, אות י"ט
קיצור משיעור הקבלה היומי:
[audio:http://files.kabbalahmedia.info/audio/heb_o_rav_2012-03-07_program_lesson-summary.mp3] להורדה: אודיו
אני חושבת שיש לנצל את המומנטום של יום מעשים טובים ולא לבטל אותו, כי זו דרך נוספת לחינוך הציבור לערבות הדדית ודאגה לזולת, צריך לצרף את החינוך שלנו לערבות הדדית יחד עם כל שאר הפעילויות ולא לבטל אותן.יש לתת לאנשים שיוצאים לפעילויות התנדבותיות הרבה תמיכה, ולהציע להם את פיתוח המודעות הכוללת שלנו ולא לבטל את מעשיהם. הרגשתי את תחושת האי נוחות בקרב תלמידי המרכז כשאתה דיברת בקשר לנושא זה.אתה הרי מעודד בחינוך הילדים כבר מהתחלה שיעשו דברים ביחד, יעזרו אחד לשני, לא יתחרו אחד בשני, אלא ירגישו את החוזק בעשית דברים יחד. הרגשה כזו גם משיגים בזמן התנדבות קהילתית של תחושת עשית דברים ביחד למען מטרה אנושית.