דף הבית / כללי / שאלתם? אני עונה…- 26

שאלתם? אני עונה…- 26

laitman_2009-02-17_1624_70.jpg

שאלה: אמרת ששמות הבורא הן התכונות והאיכויות שלו. אם נקרא לאדם באחד משמותיו של הבורא, האם התכונות המסוימות של הבורא שמצוינות בשם המסוים הזה יעברו לאדם?
תשובתי: אם יקראו לך פיל, תהפוך לפיל?!

שאלה: האם קיימים מגידי עתידות הרואים את הנולד? אם כן, כיצד הם משיגים עולמות עליונים מבלי ללמוד את חוכמת הקבלה?
תשובתי: הם רואים בתחום הכוחות של העולם שלנו, של תת המודע האגואיסטי שלנו! אבל הם אינם משיגים את העולם העליון. העולם העליון הוא השגת תכונת ההשפעה והרגשת הכוח העליון!

שאלה: תודה לך על כך שהפכת את חוכמת הקבלה האמיתית נגישה לכולם. מוצא חן בעיני הדגם של היכולת לחיות בשלמות, שהגורם העיקרי הוא הדאגה לבריאות כולם, ללא קשר ליכולתם לשלם עבור זה.
באחד האתרים מצאתי שיטה הנקראת "ריפוי יהודי", על יצירת מגע עם מקובלים כדי לקבוע הבחנה סופית לריפוי. מאחר והם מוכרים את הרצאותיהם, רציתי להתייעץ איתך, כגורם ניטראלי, האם אתה חושב שזו קבלה אמיתית?
תשובתי: אני חושב שזו אינה קבלה, אבל קיימת אפשרות שזו שיטת ריפוי, כמו כל שיטות הריפוי האחרות.

שאלה: האם זה נכון, שמטרת האיסלם – להשליט את דתם ושליטתם בעולם?
תשובתי: כן, זה ידוע לכולם.

ידיעות קודמות בנושא:
על-חוש, חזוי, קלפי טרוט
שאלתם?-אני עונה…- 12

2 comments

  1. זה נכון שיש כמה גלגולים בחיי האדם? יש כמה הזדמנויות שבהם הבורא נותן לנו לשפר את עצמנו ולהפוך לבן אדם יותר טוב? אם כן..אז יש סיכוי שבחיים אלו, שלי ,זה הגלגול השני או השלישי שלי לשפר את עצמי?

  2. עד היום עברנו אלפי גילגולים . אפשר ליראות איך האנושות מישתנה והיום יש מצב שהרבה נפשות יורדות אם ההכנה לשאלה מה הטעם בחיים מיתוך הרשימו שלה .וגילגול זה לא  סתם שהגוף מפסיק לחיות זה שינוים ברשימו או במצב החדש .

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest