דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלתם, אני עונה – 140  

שאלתם, אני עונה – 140  

שאלה: העולם מסודר בצורה כזאת, שככל שאתה משתדל להכיר אותו יותר, כך קשה יותר למצוא תשובות ולעיתים הן בכלל לא קיימות בשׂכל האנושי. מפליא איך הכול נברא בצורה מנוגדת, לא קיים זה ללא זה. למה כל תחומי הלימוד בעולם ולימוד תורות של חכמים גדולים, וכן מלחמות נצחיות, מחלות, אסונות טבע לא לימדו את האנושות להיות בטוב, אלא להיפך, האדם נופל מרוחניות? לְמה תביא התגשמות (חומריות) כדור הארץ? מה הכוחות העליונים רוצים מאיתנו? הציביליזציות החכמות הקודמות נעלמו. מה התוכנית? בכתובים הכול כתוב בצורה נפלאה, אבל בפועל הכול מתרחש בצורה גרועה הרבה יותר. האם קיים צדק בעולמנו, או שהכול זה פרי של דמיון גדול מאוד? האם למישהו יש צורך בנו? מבוך של הרהורים ומחשבות, איזה משא כבד זה.

תשובתי: הכול פשוט מאוד, הבורא ברא הכול בצורה ישרה, אבל אנחנו הולכים בצורה עקומה. כך גם עכשיו, עלינו פשוט להתאחד ובכך להזמין על עצמנו את אור התיקון, ואילו אנחנו עושים הכול, חוץ מזה…

שאלה: האם לכל אחד מבני האדם יש גֵן אינדיבידואלי?

תשובתי: לחלוטין!

שאלה: אם מופיעים בחיים הייסורים, עליי לקשור את המצב לבורא (שהוא לטובה), ואז המצב כבר לא יורגש כרע? פשוט כאשר ניגשים בצורה כזאת לבעיה אז היא כביכול נעלמת, אבל קשה מאוד בזמן הייסורים להבין שהם מגיעים מהבורא. איך אפשר כל הזמן להחזיק בכוונה הזאת, שאין עוד מלבדו, מפני שבזמן שיש בעיות היא חומקת מהר מאוד, ובמקומה מגיעה אדישות, כעס, רוגז וכדומה?

תשובתי: לא לעזוב את המחשבה שהכול בא ממנו, וכך להחזיק כל הזמן! ואם את לא יכולה, תבקשי ממנו עזרה.

שאלה: האם בכך שאנחנו יוצרים קשר עם הבורא (מתחילים להרגיש אותו), אנחנו גורמים לו לתענוג?

תשובתי: ללא ספק, ורק כך!

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest