דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 54

שאלות ותשובות – 54

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה מהבלוג באנגלית: במהלך הימים האחרונים, בזמן שיעור הקבלה היומי ובעיקר בשיעור הזוהר, אני חווה מצב לא רגיל בו הבורא שולח לי חזיונות עתידיים שלי ושל המכרים שלי. בזמן הזה אני מרגיש זרם של אנרגיה שלגמרי בולע אותי (כאילו אני ברמה אחרת של המציאות). המצב הזה מנתק אותי לגמרי מהמחשבות על הקבוצה. נדמה כאילו הבורא מדבר איתי באותו הזמן, וכשאני "מקשיב" לו, אני שוכח מקיומה של הקבוצה. האם זה נכון, או אפשר לשייך זאת להרגשה שאתה מתאר שבכל המציאות קיימים רק הבורא והנברא?

תשובה: בהרגשות שנותנים לנו אין "נכון" ו"לא נכון", ביחס אליהם ולשאר הדברים בעולם יש רק שימוש נכון או לא נכון. לא משנה עד כמה ההרגשות "נמוכות" או "גבוהות", העיקר ללמוד לזהות בפרטים שעל ידם הבורא מראה לנו את רמת "הטענות" שלנו. יכולים לתת לאדם חוויות נעלות, קסומות, על הגוף שלו או על "גופים" אחרים, כלומר הגורל הגשמי של אנשים אחרים, או חוויות הפשוטות ביותר, "גשמיות", על חיבור ופעולות הכרחיות אחרות, על מנת להשיג אותו. לכן, העיקר הוא ללמוד להשתמש נכון במה שנותנים לנו על מנת לבחון את הרמה בה הוא "מחזיק" אותי, דרגת ההתרחקות מהחיבור, על מנת שאראה מה חסר לי כדי שאעבוד על דרישה, תפילה אליו, לפרוץ למדרגה הבאה בה אני אהיה חלק מהנשמה הכללית.

שאלה מהבלוג באנגלית: מה זה "להרגיש את נקודת המגע"? מהי "נקודת המגע"? כיצד מוצאים תשובות שמתאימות למאמרים מסוימים בבלוג, אם הן לעולם אינן מופיעות שם?

תשובה: נקודת המגע הוא מצב רוחני משותף שקיים מחוץ לנו, זו ההשתוקקות המשותפת שלנו לבורא, ודווקא בנקודה הזו מתגלה הבורא.

תשובות לשאלות אפשר למצוא תחת הקטגוריה "שאלות ותשובות" בבלוג.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest