דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 24

שאלות ותשובות – 24

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: אני גרה בבריטניה, רק התחלתי ללמוד את חכמת הקבלה ואינני יודעת כמעט כלום. אך כשהייתי באופן וירטואלי בכנס יחד עם קבוצת לונדון, הרגשתי שכל מה שקורה שם, קורה גם לי. כאילו הייתי חלק מקבוצה ענקית של עם ישראל. אני לא יהודיה מלידה (התגיירתי לפני 5 שנים), אך אני מרגישה כל כך קרובה אליכם שאני מוכנה לעבור לגור בישראל. מה אתה מציע לי?

תשובה: לכל המשתוקקים לרוחניות יש יחס מיוחד לארץ ישראל, הם מרגישים את "הייחודיות" שלה, את הקִרבה שלה לשורש הרוחני. אולם ישראל הוא ישר-אל, השתוקקות לבורא ולא ללאום. כל הכלי העולמי הוא עם ישראל, לכן אל תמהרי לעבור. תתחילי מההתקרבות הפנימית, תנצלי את אותן ההזדמנויות שיש לך. תני לאור להשפיע עליך והוא יוביל אותך לאן שצריך.

שאלה: אמרת שהתלמידים המתחילים אינם יודעים שלפניהם שנים של עבודה לפני שהם ישיגו משהו. כיצד נוכל להתקדם יחד אל עבר העולם הרוחני, אם כל הזמן אנחנו נמצאים בדרגות שונות של התפתחות?

תשובה: כשעם ישראל יצא ממצרים, הוא יצא במלואו, כולם: גברים, נשים, זקנים וטף. אנחנו משלימים זה את זה. למבוגרים יש ניסיון וידע, לצעירים יש מרץ והתרגשות. המדרגות שעברנו בקושי רב, לקחו לנו זמן רב. אחרים שיבואו אחרינו, יעברו אותן בקלות ובמהירות, כל דרכם כבר סלולה. הצלחנו בדבר החשוב ביותר, ביצירת הסביבה להתפתחות מהירה. אנחנו רואים שתוך כמה חודשים האדם נכנס לקבוצה ונכלל בה. ובסופו של דבר, יחס פנימי קובע הכול. קבוצה היא שכינה, מלכות דאצילות, היא מושלמת, ורק בי תלוי אם אני תופס אותה כך או אחרת. כך שאין ממה לפחד, צריך לעבוד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest