דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 9

שאלות ותשובות – 9

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: זמן ממושך הייתי בחושך ורק עכשיו הגעתי לגילוי כלשהו. אני מרגיש חיבור עם הבורא ואת כוח האור שעובר דרכי. ברגע שיש לי מגע פנימי עם בני האדם, יש לי הרגשה מיוחדת, השמש זורחת יותר, ואפילו כשמעונן אני מרגיש את ההתפרצות וההסתלקות שלה. כשאני עובד במשרד וחושך סביבי, צלצול טלפון אחד מאשתי מספיק כדי שהשמש תזרח יותר וכל המהות שלי מתמלאת אהבה. בלילות אני מסתכל בשמים ומנסה להתחבר עם הבורא. אני חושב על אנשים, כמו חברים מהכלי העולמי, שרוצים להתכלל בי. אני מנסה להתחבר אליהם במחשבה, מדמיין שהבורא נמצא איתנו. באותו הרגע אני מתחיל להרגיש את השפעת האור ואני בעצמי כאילו חדל להתקיים. עד כה הרגשה זאת חזרה על עצמה כעשר פעמים. למרות כל הפלאים הללו, אני מבין שאני עדיין רחוק מאד מגמר התיקון כיוון שעדיין אני מרגיש כאב לב וריקנות פנימית.

ועכשיו השאלה: האם ניסיוני יכול להועיל לכלי העולמי? האם עליי להתקשר ישירות אליך על מנת להתקדם יותר, או שהגילוי שלי הוא רק צעדים ראשונים בתחילת דרכי הרוחנית? תודה לך על הכול! עכשיו אני יודע באמת שהוא קיים!

תשובה: זה נהדר שאתה מרגיש התקדמות ומשקיע מאמץ לחיבור במחשבה עם חבריך במטרה ביחס לבורא. גם אם אלו צעדים ראשונים בלבד, המקובלים מלמדים אותנו שכל מדרגה מתחילה מחדש מהצעדים הראשונים, מדף נקי. כל המאמצים הללו בדרך לבורא. כדאי גם לנסות להבין את הבורא, מה רצונו. זה צריך להיות הכיוון הכללי שלנו. הוא צריך נשמה כללית כמו כלי אחד שהוא יכול למלא באור. בינתיים הכרת השגחתו של הבורא אינה נחלת הכלל. לחלקה הגדול של הנשמה הכללית הדבר נסתר, מאותת לנו בצורת כאב והרגשת ריקנות פנימית על מנת שתכונת הבורא, ההשפעה, תתגלה בעולם ותתקן אותו. למטרה זו אנחנו מתאחדים יותר בצורה "פיסית" בלימוד ובפעולות משותפות. באמצעות פעולות אלו "מחדירים" בנו את תכונת הבורא, בתוך החיבור בינינו ודרכנו היא תשפך על העולם. כך הפעולות הגשמיות ביותר שמכוונות לזה, הופכות לפעולות רוחניות. כשנגיע למטרה, הניסיון הרוחני של כל אחד, כולל הניסיון שלך, יתמזגו לרכוש כללי של הכלי העולמי והנשמה הכללית כולה, הנברא. בהצלחה לכולנו!

שאלה: עכשיו אני באמת הבנתי כיצד אפשר לשקר לאגו שלנו. בקוצר רוח אני מחכה לכנס הבא.

תשובה: לאגו שלנו המקובלים קוראים "מלך זקן וכסיל", וזה נהדר כשמופיע בנו "ילד מסכן וחכם", ההשתוקקות שלנו לבורא, כי דווקא לה שייך העתיד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest