דף הבית / כללי / רשת חיה ונושמת

רשת חיה ונושמת

שאלה: אני מסכים עם זה, שההצלה של עם ישראל היא באיחוד שלנו, ומשתדל לבנות יחסים טובים עם אנשים בבית, בעבודה. אבל אני רואה, שחילוקי דעות קטנים ביותר מיד מוחקים את כל המאמצים שלי ומביאים לרוגז ולוויכוחים.

אז איך אני יכול להשיג את האיחוד הזה, אם אני בכלל לא "צדיק" ואני מתפרץ בקלות ברגע שמישהו חותך אותי בכביש?

תשובתי: חכמת הקבלה לא דורשת מאיתנו הסדרה פשוטה של היחסים בינינו, אלא היא מדברת על משהו אחר לחלוטין. היא מלמדת, שאם אנחנו רוצים לראות עולם נכון, אז צריכים לשחק באיחוד, דווקא בכאלה מצבים, כאשר מתלקחים בנו רוגז וחוסר שביעות רצון.

אם נוצר עימות בדרך, בעבודה, במשפחה, ואנחנו יודעים לעבוד מעל כל ההפרעות הללו, בזה שמגבירים את החיבור שלנו עם אנשים, אז בתוך החיבור והאיחוד המתחזק הזה, אנחנו מתחילים להרגיש כיצד בנוי העולם הזה. אנחנו רואים, כיצד מחוברים יחד כל האלמנטים של מערכת הטבע. ואז אנחנו מתחילים לראות ולהרגיש את הרשת הזאת שחיה ונושמת.
אנחנו מגלים שכולנו נמצאים בתוכה, מחוברים באלפי קשרים. המרחב בינינו אינו ריק, אלא כמו אוויר, מלא בהמון גלי רדיו, בכל טווחי התדרים של אינפרה ואולטרה. אנחנו מגלים שכולנו מקושרים בינינו והקשר הזה כל הזמן נמצא בתנועה, בדינמיקה מיוחדת.

בתוך הקשר הזה אנחנו מרגישים זרימה של חיים ומתחילים להשפיע על הקשר הזה ודרכו על הגורל שלנו. כי הגורל הטוב תלוי ביחסים ההדדיים שלנו. והשינוי הזה הוא בידיים שלנו. אז אנחנו לא נצטרך להילחם עם השכנים, אנחנו נפתור את כל הבעיות דרך הקשרים הטובים שבעם ישראל.

אנחנו נפסיק להיות תלויים בפוליטיקה של הממשלות הזרות: אמריקה, רוסיה, צרפת. בזה שאנחנו מחזקים ומגבירים את הקשר בתוך העם היהודי, אנחנו מתקנים את כל העולם. זה מה שחכמת הקבלה מדברת עליו. אפשרות כזאת ניתנה בעיקר ליהודים, לכן כואב לי לראות כיצד אנחנו בעצמנו מקלקלים לעצמנו ולעולם כולו את החיים.

העולם מבין שעם ישראל יכול להיטיב את חייהם של כולם ולא עושה זאת, ולכן מאשים את היהודים בכל הצרות שלו. כי דווקא העם היהודי יכול להשפיע על רשת הקשרים בין כל העמים ולעשות את החיים של העולם הזה לנפלאים.

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מתאריך 8.3.2015, לשמיעת קטע האודיאו, לחצו כאן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest