דף הבית / חינוך, ילדים / רוצה לרפא את האנושות כולה!

רוצה לרפא את האנושות כולה!

שאלה: בהומיאופתיה יש איזה מרכיב של ריפוי שאינו מובן לנו, מפני שלא הגענו עדיין למצב שנוכל להרגיש אותו. עם זאת, ניתן לפתח את המרכיב הזה בסדנאות של החינוך האינטגרלי בקהילה של אנשים שיש להם את אותו הכיוון של הרצון.

תשובה: זה תמיד היה פופולרי בכל המדינות, בכל התרבויות. וגם כיום יש אינספור אנשים שמדליקים נרות, מבצעים פעולות שונות ומאמינים בהן. אני לא מדבר על השרלטנים שמרוויחים מזה, אני רק אומר, שבמקביל להם, ישנם אנשים רבים שמרגישים את זה, מאמינים ועוסקים בזה.

לפני כמה שנים הייתה בישראל תערוכה ענקית של כל מיני שיטות אלטרנטיביות, שבה הוצג מגוון רחב של אבנים, תליונים, קמעות, נרות מיוחדים וריחניים – בקיצור, כל מה שתרצו. זה מדהים מה שהאנושות המציאה. ואנשים באמת מאמינים בזה, וזה לא פרסומת של איזה מרפאות, האנושות תמיד הייתה נמשכת לזה.

אבל העניין הוא, שדווקא קבוצה שיש בה אינטראקציה, תקשורת נכונה בין החברים, שמתעלה מעל האגו שלה, שמתחברת בניגוד לדחייה ההדדית הטבעית – קבוצה כזו יכולה להפוך לגלאי מעניין ורציני מאוד, לכלי מחקר שבעזרתו אנחנו באמת נוכל למצוא ולאתר מקורות ספציפיים, רטטים, תחושות.

שאלה: מהי המטרה האחידה של קבוצה זו?

תשובה: המטרה של הקבוצה היא לרפא את האחרים, ושום דבר אחר. אם הקבוצה קיימת באיזון עם הטבע, כאשר חוסר האיזון של האנושות מפר את האיזון הזה כל הזמן, היא תרגיש צורך עצום לרפא את האנושות.

האדם מתחיל להבין שאם הוא לא מרפא את כל השאר, אם הוא לא משפיע באופן חיובי על כולם, הוא בעצמו לא יכול להיות בריא, מפני שהוא חלק מהמערכת כולה.

אותו הדבר אנחנו מרגישים עכשיו בכל הרמות האחרות: כל האנושות כולה היא קשורה, ולכן אסון שקרה במקום אחד, עובר למקום אחר. לכן, כל עוד האדם לא מתקן את הכול, הוא בעצמו לא ייתקן, לא יבריא, ולא יירפא.

מתוך שיחה בנושא "רפואת העתיד", 04.07.2013

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest