דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רוצה להיות עובר רוחני?

רוצה להיות עובר רוחני?

llaitman06_zohar_tv_8214_70.jpg

העובר הרוחני מבטל את עצמו באופן מוחלט כלפי העליון ותלוי בו בהכל. העצמאות שלו מסתכמת בכך שהוא מבטל את עצמו. זוהי דרגת "דומם דקדושה" (השפעה ואהבה לזולת מעל האגואיזם שלך).

זוהי העבודה שעלינו לבצע בכנס. אם כל אחד יבטל את עצמו ביחס לאחרים, אז נוכל לגלות את המדרגה הזאת של העובר הרוחני.

אף אדם לא יכול לעמוד בפני ההשפעה של מספר רב כל כך של אנשים. אם אתה נכנס לסביבה, שברשותה יש כזה כוח, אז קל לך מאוד להתבטל – צריך רק את הרצון הקטן ואת הנכונות שלך. ואז אנחנו נוכל להשיג מצב שבו נרגיש את המציאות הרוחנית, את הכוח העליון הממלא את כל העולם.

ואין זה דמיון, ואין זה מיסטיקה או מדיטציה – זוהי הרגשה ריאלית, אנחנו נשיג מדרגה מסויימת של איחוד וביטול האגואיזם ביחס לאחרים. כל אחד יתעלה עד לדרגת "דומם דקדושה" וירגיש מה מסמל המצב הזה, מילוי של אור הנפש של עולם העשיה.

האדם מסוגל להשקיע מאמץ ולהשיג את המצב הזה, ואחר כך ישנה אפשרות שייפול שוב, ויכול להיות שכבר יוכל להחזיק את עצמו ברוחניות. זה תלוי כיצד הוא ימשיך לאחר הכנס.

אם האדם מקבל כזאת התפעלות ויכול להחזיק את עצמו במצב כזה של ביטול האגואיזם ביחס לאחרים, ויחד אם זה לא חשוב מה מתרחש עם האחרים – הוא ישיג את המדרגה הזאת, וברוחניות שום דבר לא הולך לאיבוד. הוא יכול לשמור על המדרגה הזאת ולהתחיל להתרומם ממנה.

זה לא ריאלי לעשות זאת לבד, אבל ביחד – זה קל!

מתוך שיעור על ההקדמה לספר הזוהר, 17.02.2010

One comment

  1. סיגל יצחקוב

    בוקר טוב רב!!

    אני שולחת כרגע הודעות לכל חבריי ואהוביי ומזכירה להם כ..ו…נ..ה!!

     ובתור חלק גדול מאוד מנשמתי-אל תשכח-כ..ו..נ..ה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest