דף הבית / המשבר ופתרונו / רוח רפאים אנטישמית משוטטת בעולם

רוח רפאים אנטישמית משוטטת בעולם

ידיעה ("פולוסה", ישראל): כל תופעה גלובלית היא תמיד רב ממדית, אי רציפה, סותרת ובלתי צפויה. בדיוק בצורה הזאת אנחנו מתארים את הפעולה "לכבוש את וול-סטריט".

ממבט ראשון זה נראה כמו הרוח של המיתוס העתיק על השוויון, אחוות אחים וצדק, רוח רפאים של הקומוניזם משוטטת בעולם. רק ל"פולשים" הבלתי מנוסים נדמה שהפעולה הנואשת שלהם היא דבר חדש, שהם נלחמים "בעד" (חיים הוגנים). אולם באמת, הם מוחים "נגד" (העשירים, התאגידים והבנקים).

אבל המשותף לכל תנועות המחאה ההמוניות הרב פרצופיות האלה היא האנטישמיות. לבנקאים יש פתאום את התכונות היהודיות המגעילות. רשימה של 1% של אוליגרכים מלאה בשמות יהודיים. "לכבוש את וול-סטריט" הופך לקריאה "לגרש את היהודים מהשלטון". וכמובן השתתפות בוערת של היהודים בעצמם בכל הפעולות האלה כמו בכל המהפכות.

תוצאות סקר ה"ליגה נגד גזענות בארצות הברית" מראות: 15% תומכים באנטישמיות. בשנת 2011 מספר האנטישמים גדל ב-3%, 14% חושבים שליהודים יש יותר מדי כוח במדינה, 15% חושבים שהיהודים יותר מכולם משתמשים בטריקים מפוקפקים, 30% חושבים שהיהודים יותר נאמנים לישראל מאשר לארצות הברית.

תגובתי: בלב של האגואיזם נמצאת השנאה ליהודים, וזו תופעה טבעית כתוצאה מהשבירה של הקשר האנלוגי והאינטגרלי לחלקים רבים אגואיסטיים נפרדים. אין את מי להאשים בתופעה הטבעית הזאת, בדיוק כמו בשום תופעת טבעית אחרת.

אחרי נפילת העולם שלנו מקהילה אחת לתוך האגואיזם, כמו שנאמר בתורה על בבל העתיקה: "וַיְהִי כָל-הָאָרֶץ, שָׂפָה אֶחָת, וּדְבָרִים, אֲחָדִים." (בראשית, י"א, א'). נוצרה ההתנגשות בין החלק האגואיסטי של בבל "אומות העולם" לבין הקבוצה שמנוהלת על ידי אברהם ששואפת לאיחוד.

השיטה הזאת כבר אז קראה לאיחוד מעל התפרצות האגואיזם (ראה הספר "מגדל בבל"), והזהירה שבדרך אחרת האנושות, כלומר בבל, תפוזר בכל רחבי הארץ ותעבור התפתחות אגואיסטית מלאת דם עד הימים שלנו והלאה (!) עד שתכיר בצורך לאיחוד מעל האגו המשותף.

מאז, כתוצאה מהשבירה של בבל ל"אומות העולם" וקבוצת אברהם, נוצרה האנטישמיות, השנאה של כולם כלפי אותה הקבוצה, השנאה כלפי האיחוד מעל כל השוני. אבל גם כן אותה הקבוצה לפני 2,000 שנה איבדה את האהבה ההדדית לזולת שלה והפכה להיות ככל העמים.

היום העולם (הטבע, הנסיבות, המשבר) על ידי התלות ההדדית שלנו (אינטגרליות) מכריח אותנו להתאחד מעל כל השוני של העמים והדתות. זאת אומרת דוחף אותנו, את הבבלים לשעבר, לקריאה של אברהם להתאחד וזה נגד הרצונות האגואיסטיים של האנושות. ואז, בצורה טבעית באנושות מתעוררת שנאה לנציגים של שיטת האיחוד, בכללות לאלה שיצאו מקבוצת אברהם, זאת אומרת ליהודים של היום ובפרט ללומדי חכמת הקבלה לאלה ששומרים ומממשים את השיטה הזו. דרך אגב, גם היהודים שכבר 2,000 שנה נפלו לתוך האגואיזם ("שנאת חינם") בתת ההכרה שונאים את המקובלים בדיוק כמו האנטישמים.

הבעיה תיעלם רק במודעות הכללית של הצורך להתאחד לצורך הצלה מהמשבר של עימות עם הטבע. בתוך האיחוד האנושות תמצא לא רק את החיים הגשמיים הטובים, אלא גם את הרמה הבאה של הקיום שלה (מימד חדש), כך שאנחנו מגיעים לסיום…!

ידיעות קודמות בנושא:
נאציזם בעולם החדש
עַם שאין לו כלום חוץ מאידיאה
להיות דוגמה לכל העמים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest