הודעה: למרות הגידול בהוצאה על פרסום, שוק הפרסום צונח. הקריסה הגדולה ביותר במסגרות אזור האירו נרשמה ביוון, ב- 33% מייד, אחר כך גם במדינות אחרות שניזוקו מהמשבר, ספרד ופורטוגל, בהן שוק הפרסום צנח ב- 13%.
תגובתי: בעתיד, הפרסומת "המנוע של המסחר" תיעלם, חוץ מהסברים על סוגים חדשים של מוצרי מזון ותרופות, שיחליפו את הישנים. מאחר והאנושות תעבור לצריכה חכמה, אז הצורך בפרסומת של מוצרים ושירותים "שאין בהם צורך, שהם מיותרים" ייעלם.
ידיעות קודמות בנושא:
דמויות של ערוץ הפרסומות
הפרסומות אשמות
מוסטובוי – כגשר אל חכמת הקבלה