דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רוח האיחוד שפועמת בליבנו

רוח האיחוד שפועמת בליבנו

שאלה: מה זאת אומרת להתפעל מהקבוצה?

תשובתי: להתפעל – זאת אומרת לפקוח את העיניים, לפתוח את האוזניים, את כל חמשת החושים שלך, והעיקר, את האיבר הפנימי, "הנקודה שבלב", כדי להרגיש את אותה הרוח שנמצאת בקבוצה.

כשאני עולה לגג, שבו אתם עובדים עכשיו ומכינים את הציוד לכנס, אני מרגיש ששורה שָם איזושהי רוח, איזשהו כוח משותף, שעסוק בהכנה לעלייה הרוחנית.

העניין הוא, שזוהי עבודה משותפת, השתוקקות משותפת, ציפייה והכנה של אסיפה גדולה ועוצמתית, שאין מקבילים לה בעולם ששווים אליה בעוצמה, בכוח ובגדלות העלייה. קרוב לעשרת אלפים בני אדם יעברו במשך שלושת הימים הללו דרך התעלות רוחנית ענקית, ויציבו את עצמם תחת השפעת האור העליון.

עליך לנסות להרגיש שאתה נכלל בקבוצה בכל נימי נפשך, נכלל באותה הרוח, באותו הכוח הכללי המשותף שנמצא בה.

למעשה, בקבוצה שלנו כבר קיים אותו המרכיב שאינו תלוי בנו: האינטגרל שכולל את כולנו. רק שכל אחד מאיתנו צריך לעשות עוד מאמץ קטן ולהתמוסס בזה. וכשהאדם יוכל לעשות את זה, הוא ירגיש את המצב הזה.

לשם כך יצאנו לפני שבוע למדבר, וניסינו לבצע שָם את החיבור הראשון שלנו. הוא יצא מאוד מוצלח, לפחות כך אני הרגשתי את זה. אנשים רבים שעבדו שנים רבות על עצמם, בלימוד חכמת הקבלה ובמימושה על עצמם, הרגישו בפעם הראשונה שקיים איזשהו מרכיב רוחני, שאותו אנחנו יכולים למצוא בינינו, באיחוד שלנו.

הוא כבר התגלה בינינו, ועכשיו אנחנו צריכים לנסות למצוא אותו. עכשיו הכול תלוי עד כמה נשתדל כל הזמן להימצא בתוך המצב הזה, בתוך הכוח היחיד של הקבוצה. דווקא אם נצלול לתוכה, נרגיש את הכוח העליון, את הבורא, ובחיבור איתו נתחיל להרגיש את העולם העליון. וכל זה – הוא השלב הבא והמאוד קרוב. הכול כאן תלוי במאמצים הפנימיים והרגשיים של האדם.

מתוך השיעור הווירטואלי, 27.11.2011

 ידיעות קודמות בנושא:
כניסה נכונה לתוך הכנס
התקפה בלב
להתמוסס באחרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest