דף הבית / המשבר ופתרונו / רווקים מאושרים יותר

רווקים מאושרים יותר

מחקר: מחקרים אחרונים בתחום הפסיכולוגיה והסוציולוגיה המשפחתית, מצביעים על כך שאהבה וחיי משפחה מאושרים, אינם בהכרח מביאים איזון נפשי ושלווה. ידוע, שלבעלי משפחה חזקה יש פחות בעיות פסיכולוגיות מאשר לבודדים, אך יחד עם זאת מתברר, שחיים ללא בן זוג הופכים אנשים מסוימים ליותר מאושרים מאשר חיי משפחה. מה גם, שאנשים שמרגישים מאושרים יותר ללא משפחה, אינם מופנמים. בבדידות טוב יותר לאלה ששואפים להימנע מעימותים, ועבורם חיים לבד זו הדרך הטובה ביותר לאיזון נפשי.

כדי להימנע ממריבות, המדענים ממליצים להורים צעירים לחלק את מטלות הטיפול בתינוק שווה בשווה. אם החלוקה בין ההורים שווה, אז יחסיהם הרומנטיים אינם דועכים עם הזמן, וחיי המין נשארים פעילים. כאשר חיי משפחה בכל זאת נסדקים, יוזמי הגירושין הן ברובן המכריע נשים, ולא גברים. נשים מודרניות רבות תופסות את חיי הנישואין כנספח, כשריד של העבר שפוגע בזכויותיהן.

תגובתי: האגו מתחזק, וכדי שהנישואין לא יתפרקו נדרשים קשרי נישואין חדשים, חזקים יותר, אם בכלל אנשים יחליטו להתחתן. על פי חכמת הקבלה, האמצעי היחיד לברית נישואין חזקה, זו המטרה הנעלה שיש לבני זוג, שהיא גילוי הבורא, קיום נצחי ומושלם. אפשר להשיג זאת בקלות באמצעות ברית נישואין טובה. כל שאר הבריתות יתפרקו ככל שנתקרב לתיקון.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest