דף הבית / אקטואליה / קריאה של האו"ם לפעולה בינלאומית נגד ישראל

קריאה של האו"ם לפעולה בינלאומית נגד ישראל

לפני כמה שבועות דיברנו על החלטות שהאו"ם קיבל כנגד ישראל. אז היו אלה החלטות מקדמיות, ההחלטות הובאו למליאת האו"ם, והתוצאה הייתה שהאו"ם העביר החלטה בנוגע לאונר"א ולמימון הארגון הזה ברוב של 164 כנגד 1. האו"ם גם אימץ החלטה ברוב חסר תקדים, להקים ועדה שתחקור את ההריגה הטראגית, כלשונו, של 261 פלסטינים במבצע "שומר החומות".

הוועדה חוקרת רק את הפרת זכויות האדם מצד ישראל עד תחילת המבצע ומאז. האו"ם החליט לחקור גם את פעולות ישראל בשטחים הכבושים ואימץ סופית ברוב של 159 כנגד 5, גם שיא חדש, את ההחלטה שיש להשיב לפלסטינים את אדמותיהם מאז 1948, והן את רכושם ואת הרווחים שהיו יכולים להרוויח מאותן אדמות. האו"ם מביע זעם על ההפרה הנמשכת של זכויות אדם מצד ישראל, כולל העובדה שישראל הגדירה שישה ארגוני זכויות אדם כארגוני טרור, והאו"ם עצמו דחק בקבילה הבינלאומית לפעול בעוצמה ולגרום למדינת ישראל לשלם על התנהגותה. אנחנו רואים שהלחץ הולך וגובר והטון הולך ונהיה יותר ויותר אקטיבי כנגד ישראל, זה כבר לא גינוי אלא קריאה של האו"ם לפעולה בינלאומית נגד ישראל. מה הסיבה לעליית המדרגה ביחס לישראל?

תשובתי: זה צריך היה כבר מזמן לעלות על הפרק, והאמת לא חשוב אפילו מה אנחנו עושים, אפילו אם נעשה את המעשים הטובים ביותר, אף אחד לא יתחשב בזה מפני שאנחנו לא מבינים מה דורשים מאיתנו וגם הם בעצמם לא מבינים. לכן זה מתבטא בכל מיני החלטות כאלה. אם לא נממש את תפקידנו ונשמש דוגמה לחברה נכונה, לחיים נכונים וטובים לכל העמים, לכל העולם, אז אנחנו בעצם הכי מקלקלים את כדור הארץ, את כל האנושות ואת כל שמונת מיליארד בני האדם שחיים פה וסובלים בגללנו.

למה? זה כתוב בתורה שלנו. ואין כאן מה להוסיף.

 

מתוך ישיבת כתבים, 12.12.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest