דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קצת פחות חוסר החלטיות

קצת פחות חוסר החלטיות

laitman_2012-03-25_143_w.jpg

שאלה: מה אנחנו יכולים להגיד לאנשים שעדיין נמצאים בספק האם להירשם לכנסים הקרובים או לא?

תשובתי: חשוב מאוד להתאחד ברמה החומרית, כדי לאחר מכן לעבור לאיחוד הנשמות. כלומר לתיקון הנשמה הכללית, שנשברה והתרסקה למיליארדי חלקים. הכנס עבור האדם הוא דבר הכרחי. אם הוא נערך באזור שלכם פעם בשנה למשל, חובתכם להשתדל להשתתף בו.

קשה להאמין שהבורא יעמיד בפני מישהו הפרעה שלא ניתן להתגבר עליה, הפרעה כזאת שהאדם לא יוכל להתמודד איתה כדי להגיע לכנס. הרי "אין עוד מלבדו". הכול מגיע מהבורא. האם האדם באמת כל כך לא רצוי עבור התיקון, שהבורא יעמיד בפניו קיר שלא מותיר תקווה ולא ישאיר לו אף דרך? אני לא יכול לתאר לעצמי דבר כזה.

פשוט בירור הסיטואציה ניתן בידי האדם עצמו. נדמה לו שבדרכו עומדים "שומרים ושוטרים" שדוחים אותו, אולם זה רק כדי שהוא יביע הכרה בנחיצות הכנס ובחשיבות המטרה. כך שכמה שפחות חוסר החלטיות. מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה והאם היא בכלל תהיה. אני מוכן לתת לכם הכול, פשוט תבואו ואנחנו נתאחד. בכך טמון התיקון של כל הדברים השליליים שמתגלים בנו מתוך ההופכיות שלנו מהמקור.

שאלה: האם החברים שהיום נמצאים חסרי התפעלות וכוחות, יכולים להשתמש בכנס לעלייה?

תשובתי: כנס הוא מקום הריפוי. כולנו מתאחדים באופן פיזי ווירטואלי במישור העולם הזה, כדי להתגבר על עצמנו ולהגיע לאיחוד האמיתי. נכון שאנחנו עדיין לא מבינים מה זה, אבל אנחנו בכל זאת משחקים בו כילדים קטנים. כנס כזה הוא מרפא, הוא מעלה מהדרגה החומרית לדרגה הרוחנית.

כנס מייצר כוח שיכול לרפא כל דבר. צריך לראות בו מקור אנרגיה, מידע, ובמילים פשוטות יותר, גילוי האור בעולמנו. אין ציור טוב יותר של איחוד ברישום המאורעות של תיקון העולם, מאשר הכנס. ולכן אני ממליץ לכולם להשתתף בו בצורה כמה שיותר מלוכדת ומחוברת.

כבר עכשיו צריך להשקיע בהכנה וליצור מגע קרוב בצורה המקסימלית עם מקום העברתו, עם הנושא, ועם כל אותו התהליך שדרכו יעביר אותנו הכנס. קחו יחד אתכם את מי שראוי לכך ואנחנו נצליח לעלות למדרגה רוחנית. זה כמו נס יציאת מצרים, אז שיתרחש גם כאן.

מתוך שיעור על שמעתי, מאמר ח', 03.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המדרגה ההכרחית
נהיה בקשר
בשביל מה אנחנו נוסעים לכנס?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest