דף הבית / קבלה ומדע / טבע / קלדרות ילוסטון נסדקות

קלדרות ילוסטון נסדקות

הודעה חדשותית מאתר נענע10, nana10 ומאתר חדשות ברוסית: "קלדרות ילוסטון היא המערכת הגעשית הגדולה ביותר בצפון אמריקה, והיא נוצרה על ידי התפרצויות עזות במיוחד. בפארק זוהו שלוש קלדרות-ענק. כעת נצפים בהן סדקים, ווולקנולוגים, מומחים להתפרצויות-על (התפרצות געשית נדירה בקנה-מידה גדול במיוחד), מכנים זאת כתחילת האפוקליפסה!

השבר בעומק 700 מטר לאורך ו-40 מטר לרוחב. על פי התחזיות, זה היה צריך לקרות כבר לפני 40 אלף שנה, ועכשיו הזעזועים הולכים וגוברים. עתידות להימחק כל צורות החי בצפון היבשת האמריקאית, לאחר מכן יבוא חורף גרעיני רב שנים לאנושות כולה, שנובע משחרור עצום של אפר לתוך הסטרטוספרה של כדור הארץדבר כזה כבר קרה לא פעם אחת על פני כדור הארץ שלנו, במחזוריות קבועה התרחשו תקופות קרח שרובן הגיעו מיד לאחר התפרצות-על. הצלה מהסכנה הנוראית הזאת, אינה קיימת".

איננו יכולים להכיל את כמות הצרות שהוכנו עבורנו, והן כולן נובעות מהפרת האיזון הרוחני, שקובעת גם את האיזון הטבעי – והכול נעשה על ידינו. והפתרון לבעיה הזאת וכל יתר הבעיות, הוא באיזון המערכת הכללית של הטבע בדרגה העליונה שלו, ביחסים בין בני האדם, בביצוע החוק התנכ"י "ואהבת לרעך כמוך", בצורה כזאת נביא אלינו את איזון מערכת הטבע.

בתמונה: שלושת קלדרות ילוסטון

חכמת הקבלה - קלדרות ילוסטון

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest