דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / רק דרך חכמת הקבלה?

רק דרך חכמת הקבלה?

קבלה – ההצלה היחידה   טענה: מפריעה לי האבסולוטיות באמירה שרק דרך חכמת הקבלה ניתן להגיע למטרת הבריאה!
התייחסותי: את חוקי התפתחות האדם גילו המקובלים על עצמם ולא שיצרו אותם באופן מלאכותי. במידת ההשגה שלנו, גם אנו מגלים אותם בעצמנו ואז רואים שהמקובלים צודקים.
הטבע הוא אחד, ואין ריבוי חוקים, אלא חוק אחד שממנו מסתעפים החוקים הפרטיים שנולדים ממנו. המקובלים מספרים לנו על כך כדי שנגלה זאת ונתקדם. מי שרוצה לחפש בעצמו, שיטה אחרת – בבקשה. בסופו של דבר, כל השיטות ייעלמו בהדרגה ותישאר רק אחת – שהתגלתה מתוך ניסיון, חכמת הקבלה.

3 comments

  1. למה לא נותנים לגוי להתקין מזוזה

    יהודי עשיר קנה בית מדהים בבוורלי הילס, קליפורניה ושכר מעצב-פנים מקומי.

    לאחר שביתו היה מוכן, נזכר בעל הבית ששכח להתקין מזוזות בדלתות.

    הוא נסע העירה, קנה 50 מזוזות מאד מהודרות ובקש ממעצב הפנים שיתקין כל אחת מהן בצדה הימני של כל אחת מדלתות הבית פרט לדלתות השירותים.

    הוא הלך מביתו קצת מודאג פן יפגע המעצב בצבע הטרי או שלא יתקין אותן כהלכה. אך בשובו הביתה אחרי שעות אחדות הוא נוכח שהמשימה בוצעה לשביעות רצונו המלאה ולכן שלם את שכר המעצב ברוחב-לב  והודה לו בחום.

    ממש לפני צאתו מהבית, הפטיר המעצב לעבר בעל הבית: "אני ממש שמח על שאתה מרוצה מעבודתי… אגב, הוצאתי את "תעודות האחריות" מכל אחת מהן והינחתי אותן על השולחן בסלון"…

  2. יכול להיות מצב שאדם היה מקובל בגלגולים קודמים ובגלגול הזה הוא מוצא את עצמו לומד ומחכים בתחומים אחרים…אבל בסוף בשורה התחתונה כמו שאומרים או למעלה בקודקוד יש מצב שהדרך נהיית מאוד צרה הסינון גדול ויסודי ואז רק דרך חכמת הקבלה יפתח השער כי ככה זה…יגעת ומצאת…חחח

  3. אבל יש כל מיני אנשים אם כל מיני נסיונות, וה' יכול להתגלות בכל מיני דרכים, עובדה שיש כאלה שלומדים קבלה ולא קולטים כלום,וחווים את הבורא בצורה דומה לאחרים שלא למדו מעולם..

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest