צביעות או משחק?

שאלה: חלק ניכר מהעבודה הפנימית שלנו, זה לשחק את המצב הבא. אנחנו משתוקקים אליו, מפני שהוא מאוד חשוב לנו. אבל יחד עם זה, אצל האנשים מתחילים לעבוד סטריאוטיפים, שזה צביעות, שקר, וכולי. כיצד לעבוד עם זה?

תשובתי: לא לעבוד בשום צורה! אני מביט לך ישר בעיניים ואומר: "אָנָטוֹלי, אני אפילו לא תיארתי לעצמי שאני כל כך אוהב אותך".

כלומר אנחנו משחקים במצב הבא כמו ילדים שמשחקים במבוגרים ובצורה כזאת גדֵלים. יחד עם זאת, אנחנו מזמינים על עצמנו כוחות רבי עוצמה של הטבע האינטגרלי היחיד, שמגדל אותנו לפי אותו העיקרון, כמו את הילדים. על ידי המשחק הזה אנחנו מתקרבים לטבע.

הילד לומד באופן אוטומטי, כמו קוף קטן: אתה עשית, הוא עשה. אז למה אנחנו לא יכולים לעשות את אותו הדבר?

תיקח דוגמה מהטבע, לא רק מהאדם ומבעלי החיים, אלא מהטבע הצומח, הכול בנוי כדי לחזות, להשתוקק למצב הבא ולכן הכול גדל. כך מתפתח כל תא, השתוקקות למצב הבא.

זה נובע מכך, שאח"פ של העליון היה בגלגלתא ועיניים של התחתון, בצורה כזאת הכול השתלשל למטה. לכן, ברגע שאני משתוקק למצב הבא, אני מגלה אח"פ בתוך גלגלתא ועיניים שלי, כלומר, בחלק העליון שלי אני כבר מגלה את המצב העליון הזה. וזה הכול. אני לא מכוון את עצמי למצב הבא, אני פשוט משתדל לחדור לתוכו, הוא נמצא בתוכי!

שאלה: אבל בכל זאת, איך אני צריך להתייחס למה שאנחנו עושים, אם אני רואה בזה צביעות?

תשובתי: כמו במשחק! אנחנו משחקים! כולנו שחקנים. האם אני יכול ללחוץ על הכפתור "אני אוהב", אם אצל הרב"ש כתוב "חייבים לאהוב, חייבים לכבד, חייבים להרכין ראש בפני הקבוצה, להרגיש אותה כמשהו גדול יותר". כל זה לא כתוב בשבילי. אבל אני באופן כזה נותן יגיעה, אז בסופו של דבר היגיעה הזאת עצמה מזמינה או את "האור החוזר" או את אותו המצב הפנימי הבא, שכבר נמצא בתוכי, והוא מתחיל להחליף את המצב הנוכחי שלי. זהו עיקרון פיזיקאלי פשוט, אין כאן שום ניסים. צריך להסביר את זה לאנשים שוב ושוב.

אין לנו שום ברירה אחרת. הבורא דורש את זה דרך אותו העולם שהוא מציג לנו. אנחנו חייב להיענות לאתגר הזה, להזדמנות המיוחדת הזאת שניתנה לכל אחד מאיתנו. אנחנו חייבים לנצל את ההזדמנות הזאת, לאחוז בידיים בחוזקה, להתקרב, להתחבק, להתחבר בלבבות ובשׂכל ולצאת לדרגת הקיום הבאה.

דווקא בחיבור ובאיחוד שלנו, יתגלה בינינו העולם העליון! בואו לא נשכח את זה ואז, כל מה שלמדנו במשך שנים רבות באופן תיאורטי, יתגלה בנו. אני מקווה לראות אתכם בדרגה הזאת. תשתדלו!

מתוך השיעור הווירטואלי, 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
משחק כאמצעי להתקדמות למטרה
האם אפשר לשקר לבורא?
משחק חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest