דף הבית / אקטואליה / פעולה קולקטיבית או התאבדות קולקטיבית

פעולה קולקטיבית או התאבדות קולקטיבית

שאלה: על רקע השריפות וגלי החום הקיצוניים ברחבי העולם, מזכ"ל האו"ם הזהיר השבוע שהאנושות ניצבת מול בחירה בין פעולה קולקטיבית להתאבדות קולקטיבית. ריכוזי גז החממה, עליית פני הים וחום האוקיינוס שברו שיאים חדשים, ומציבים את האנושות בפני סכנת שיטפונות, בצורת, סופות קיצוניות ושריפות. הוא הביע את דאגתו מכך שלמרות שאף אומה לא חסינה מפני הסכנה, הן לא מצליחות לעבוד כקהילה מאוחדת ולקחת אחריות על העתיד הקולקטיבי שלנו. האם לדעתך אנחנו נמצאים בפני סוג של התאבדות קולקטיבית?

תשובתי: כן, ואנחנו מוכנים להתאבדות. האגו שלנו לא נותן לנו לחשוב על הזולת, לא נותן לנו לעשות חשבונות קולקטיביים, אלא אכול ושתה כי מחר נמות. אנחנו מגיעים למצב שכדור הארץ מתהפך, שיהיו התפרצויות של הוריקנים וצונאמי, התפרצות הרי געש ורעידות אדמה. ההתפרצויות יגיעו יחד ויתגלו גם במקומות שהיו תמיד רגועים ולא חשבו שבהם זה יכול לקרות. אין לנו לאן לברוח, אם לא חכמת הקבלה ומה שאנחנו לומדים, אז ודאי שאנחנו עלולים לגלות התפרצויות מצד הטבע שלא נוכל לצאת מהן.

 

שאלה: מזכ"ל האו"ם מדבר על מהפכת אנרגיות מתחדשות, כלומר לייצר אנרגיה מחומרים שלא מזהמים את כדור הארץ. אתה חושב שזה יכול לעזור?

תשובתי: זה הכול שטויות, התפרצות אחת של הר געש באיזשהו מקום, מעלה פיח ושינויים באטמוספירה, מה זה שייך לכל העצות שהאו"ם נותן, שייתן לנו דוגמה איפה זה הצליח. הכול נעשה כדי לקבל כסף מכולם ולפזר בין אלו שהצביעו לו, שום דבר חוץ מזה לא קורה. אנחנו לא יכולים להגיד שהייתה איזושהי אופרציה, איזה מעשה בן מדינות העולם או שנציגי האו"ם באמת פעלו והצילו את אוכלוסיית העולם, את האנושות. הכול משחק לכיוון אחד, כסף.

 

שאלה: אם ניקח אחריות הדדית על העתיד שלנו, אתה חושב שנוכל לזרז את איחוד העולם?

תשובתי: אם לא נשתנה, העולם יחדל מלהתקיים, נחזור לתקופת האבן. אם אנחנו מדברים על העתיד, אז איחוד לא יכול להיות אלא רק התנגדויות, התנגשויות, התפרצויות זה כנגד זה. האגו של האדם נמצא ביסודו של הטבע ולכן אין מה לעשות. האגו שלנו הוא למעלה מהטבע, והוא מחייב אותנו כך שקודם האחר ימות ואחר כך אני.

 

שאלה: למה העולם נוצר אם מלכתחילה הוא מיועד להשמדה?

תשובתי: כדי שהעולם יגלה שיש רק דרך אחת לעלות למעלה מהאגו שלנו, שיטת חכמת הקבלה, בעזרתה נוכל להינצל ממוות קולקטיבי.

 

מתוך ישיבת כתבים, 24.7.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest