דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פסיפס הבריאה, שבו רק אתה חסר

פסיפס הבריאה, שבו רק אתה חסר

photo_rav_gh70_258.jpg

כנס "NOI" העולמי ברומא, שיעור מס' 1

מטרת ההתפתחות שלנו היא להפוך להיות דומים לכוח הטבע הכללי, לכוח אינטגראלי אחד גדול שמשפיע על הכל. הכוח הזה כולל בתוכו את כל כוחות הטבע שאנחנו מגלים במדעים שלנו, בפיזיקה, כימיה, ביולוגיה, זואולוגיה, בוטאניקה, גיאולוגיה, אסטרונומיה, הכל נכלל בחוק היחיד הזה. זה חוק אינטגראלי שאותו אנחנו מגלים כקשר הדדי טוב, המאחד את כל חלקי המציאות, שקשורים ביניהם באהבה והשפעה הדדית. וכל המערכת הזאת, היא אינטגראלית, אנלוגית, שבה כולם ללא יוצא מהכלל נמצאים בהרמוניה מושלמת, חוץ מהאדם.

בכל המערכת הזאת, כמו בספירה גדולה, קיים חלק, הנקרא "אדם" או "אנושות", שהוא בלתי שלם. זהו החלק החשוב ביותר, המפותח ביותר, ובאותו הזמן גם לא מפותח, מאחר וצריך להשלים בצורה הכרתית את כל הטבע. הטבע הדומם, עולם הצומח והחי קיימים בתוך הספירה הזאת באופן אינסטינקטיבי ומקיימים את החוק הזה, מאחר ולא חושבים, כיצד עליהם לחיות.

בחלקים אלה פועלים כוחות הטבע מבלי להשאיר להם שום בחירה, שום חופש פנימי. הכוחות האלה מפעילים אותם בכל, והם מבצעים את פקודות הטבע ב- 100%. בעוד שלאדם קיים חופש. משאירים חלק ריק בתוך הספירה הזאת, כדי שהוא ימלא וישלים את המקום הריק הזה בעצמו. הוא צריך לפסל מעצמו צורה, כמו מחתיכת בצק, שתיכנס בדיוק לפסיפס של כל הטבע, בכך שהוא יתחבר עם כל חלקי הטבע באלפי סוגי ואופני הקשר.

הפסיפס הזה, הוא לא שטוח ואפילו לא תלת מימדי, אלא מאוד רב מימדי ומגוון, בדרגות פסיכולוגיות, פסיכוסומאטיות, רוחניות, וגשמיות, בכל מיני קשרים אפשריים עם כל צורות הטבע. במדעים שלנו אנחנו מגלים רק חלק קטן מכל מערכת החוקים של הספירה הזאת. ואת כל זה עלינו להשיג.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס ברומא, 21.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מהותה של חכמת הקבלה
"פעמי המשיח" או "10 שעות עד לסוף העולם"
מטריצת האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest