דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / פנים חדשות לפייסבוק

פנים חדשות לפייסבוק

שאלה: אם האינטרנט בהדרגה ימצה את עצמו, איזה מילוי חדש צריך להציע לדור הצעיר באינטרנט?

תשובתי: צריך להציע באינטרנט מענה לרצון החדש שמתעורר באדם הצעיר. בתוך הרשת החברתית הגדולה העולמית הזאת מתעורר רצון לאיזשהו מילוי גבוה יותר ופנימי יותר. ואם בני האדם אינם מקבלים את זה דרך האינטרנט, הם מאבדים בו כל עניין. ניתן יהיה להציג עוד אלפי קליפים, סרטים, חדשות, ואף אחד לא ירצה להסתכל, מפני שלא ירגישו בזה מילוי.

צריך להראות להם שברשת הזאת קיים לא רק קשר וירטואלי, אלקטרוני, שעובר דרך ביטים של מידע, אלא עוד דרגת קשר אחת, שמחברת מעל לקשר הגשמי.

באותו האופן בדיוק, בשיעור הקבלה, אנחנו רוצים לברר את הרשת הפנימית שמקשרת אותנו, את הקשר בינינו בדרגה הרוחנית, להרגיש שאנחנו קיימים בתוכה ומלאים באור, על מנת שהבורא יתגלה לנו. את אותו הדבר צריך לעשות עם כולם באינטרנט. האינטרנט חייב לגלות לאנשים את הבורא.

בשלב הבא של ההתפתחות שלנו, בהתאמה לדרישות האדם, האינטרנט חייב לספק לנו בסיס לרשת הפנימית שמקשרת אותנו. לכן עלינו לעבור לחיות באינטרנט, לחדור לתוך כל המרחב הזה.

גם עכשיו האדם רוצה להתחבר עם האחרים, אך בתנאים האישיים שלו. ולכן הוא משתתף בטוויטר ובפייסבוק. הוא רוצה קשר! רק שהוא רוצה להסתתר מאחורי הכינוי שהוא המציא לעצמו, מאחורי הסלנג האינטרנטי המיוחד, אך כל זה נעלם בהדרגה ומתחיל לקבל צורה אחרת. תנו לרצון לממש את עצמו ולגדול לדרגה החדשה. ואז יתעורר באדם הרצון לחיבור יותר פנימי, כזה רשימו יתגלה בו, כזה גֵן רוחני.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 21.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המרחב הווירטואלי עבור הקשר הפנימי
מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת
אינפוזיה רוחנית באינטרנט

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest