דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת

מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת

האינטרנט הוא אמצעי עוצמתי מאוד לגילוי. אנחנו רואים מה קורה בעולם, באיזו מהירות המידע מתפזר ומקשר בין בני האדם ובין המדינות כמו בין וירוסים. ובסופו של דבר תתגלה הריקנות שלו ויתברר שכל התקוות וכל ההשקעה בו לא היו מוצדקות. ומה יישאר אז לבני האדם…

כאן צריך לעזור להם לדעת מה מסתתר בתוך הקשר הווירטואלי שמתוכו הם חשבו לקבל מילויים שונים בצורה של ידע, מדע, שליטה, כבוד, השפעה, הכרויות, סוגים שונים של קשר. כל זה יתרוקן באופן פתאומי וכל מכונת האינטרנט תתחיל לעבוד ללא תועלת, עד שתעצור בהדרגה. האנשים יאבדו בה עניין ויפסיקו להיכנס אליה. חברות האינטרנט ימציאו תוכנות ומשחקים חדשים ויציעו אותם בחינם, ואף אחד לא ירצה. תגיע הרוויה.

הרצון שלנו כבר גדֵל לא בצורה כמותית (כשהוא דורש יותר ויותר), אלא בצורה איכותית. אך לא ניתן כבר לספק את האיכות על ידי ההמצאות הטכנולוגיות. דרוש כאן הקשר הפנימי. האינטרנט יְיַבֵּש אותנו עם הקשר הגשמי הזה, ונבין שאנחנו זקוקים לקשר הפנימי בין כולם.

אך רשת האינטרנט יכולה לספק אותו רק אם נשתמש בה בתקווה להפיק ממנה את הכוח שמחבר בינינו. ואז רשת האינטרנט תהיה דומה לשיעור הקבלה שלנו, שבו אנחנו יושבים וקוראים יחד, ורוצים על ידי הקריאה המשותפת הזאת להמשיך את הכוח שיקשר בינינו. נצטרך לבנות רשת כזאת בתוך האינטרנט הקיים.

הרשת עצמה כבר קיימת, צריך רק להחליף את הגישה אליה, כלומר להתקשר בשביל לעורר את הכוח הפנימי שנמצא ברשת הזאת. בחוטים ובמחשבים עצמם אין שום כוח, אך הכוח קיים ברצון של האדם שנמצא ברשת הזאת. ואנחנו רוצים לעורר את הכוח הפנימי שטמון בקשר שלנו.

המודמים החיצוניים והחוטים שמחברים הם רק הביטוי הגשמי של הרצון שלנו לחיבור. ואז נגלה את הקשר הזה! אני חושב שזה יקרה מהר מאוד, ב-1-3 השנים הקרובות. אנחנו מתקדמים לזה במהירות רבה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 21.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המרחב הווירטואלי עבור הקשר הפנימי
פנים חדשות לפייסבוק
אינפוזיה רוחנית באינטרנט

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest