דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פינוי מטיטניק לתיבת נח

פינוי מטיטניק לתיבת נח

אנחנו כולנו תלויים לגמרי בסביבה, ולכן צריכים לסגור את כל החושים, השׂכל, הרגשות ולהיכנס לסביבה נכונה כדי לספוג ממנה את כל מה שהיא יכול לתת ולהשפיע לנו. מה שלא יהיה! כאילו מתוך ייאוש, מחוסר ברירה, אתה קופץ למעמקי הים מאונייה טובעת.

כל העולם שלנו העכשווי הוא כמו אונייה טובעת, כמו "טיטאניק", ולא נשארת לנו ברירה אלא רק לקפוץ לים. הסביבה אפילו לא צריכה להיות גדולה, העיקר שתהיה נכונה. מי שקופץ לתוך הסביבה הנכונה, יקבל משם השפעה נכונה ויינצל.

יחד עם זה, חשוב מאוד מצב רוחו של האדם, כי הוא מצביע על הכיוון שלו. כי במצב, כאשר לא נשאר לו שום דבר בחיים והוא רואה שכל העולם כבר עומד לטבוע, אז האדם יכול להציל את עצמו על ידי הסביבה. ורק לזה אנחנו צריכים לדאוג, כי אנחנו בעצמנו מעצבים סביבה כזאת לעצמנו.

התפקיד שלנו זה לעשות אותה כמה שיותר חזקה, רחבה ורגישה, בכך שמשתמשים בכל האפשרויות העומדות לרשותנו, בכל השפות, כדי שכל אדם יוכל להגיע, להתרשם מהסביבה ולהתכלל בה, ולא משנה היכן הוא נמצא. שם הוא יקבל הסבר נכון, טוב וקל איך אפשר להינצל, בכך שנכנס לכזאת סביבה, כמו לתיבת נח. והתיבה הזאת יכולה להציל אותו ולהביאו לארץ טובה, לרצון הטוב.

כזאת סביבה אנחנו צריכים לבנות ובאמצעותה להציל את עצמנו, שבזה נותנים דוגמה לכל העולם. וכמו כן לתת לכל האנושות מקום ואפשרות להיכנס לאותה תיבת ההצלה, שזאת הסביבה שאנחנו בונים. לאדם אין יותר מאיפה לקבל כוחות, הַכְוונה, ידיעה מה לעשות בחיים האלו.

נאמר: "איש את רעהו יעזורו", לכן כל אחד צריך יחד עם החברים לדאוג לבנות מקום, ולא רק "מקלט", אלא מקום שמאפשר להתקדם לשלב הבא של האבולוציה האנושית, שאנחנו ממש בזמן הזה עוברים.

מאוד סימבולי שאנחנו לומדים בפעם האחרונה בבניין הישן ועוברים לבניין החדש. בזה אנחנו מכינים מעבר קל וטוב לכולם. זה הייעוד שלנו ובשביל זה אנחנו קיימים: להכין מעבר קל ובטוח לכל באי העולם הזה, לעבור ממצב של התפתחות של מאות אלפי שנים לשלב הטוב הבא.

וזה אפשרי, רק אם איש את רעהו יעזורו, בשמחה ובמצב רוח טוב. כי האדם רואה את העתיד ומבין בשביל מה הוא מקבל את כל הבעיות והייסורים. אחרת הוא לא ירצה לעשות את הצעד הזה ולעבור לדרך הטובה, ויישאר בשקר. לכן הוא צריך לבחון את כל אמצעי ההשפעה שפועלים עליו ולראות אותם כהכרחיים, כהזמנה, ככרוז' שנשלח על ידי הבורא שמזמין אותו לעבור למקום החדש והטוב.

מתוך ההכנה לשיעור, 23.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מלכודת טובה בתיבת נח
נהפוך את העולם לתיבת נח
ברוכים הבאים לשייט הנצחי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest