דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בואו נפעל במשותף

בואו נפעל במשותף

מתוך הכנס הווירטואלי במוסקבה, שיעור מס' 4

שאלה: אנחנו יודעים, שהאור לנשים עובר דרך הגברים. האם האור ל – 99% מהאנושות עובר דרך הנשים? האם הן יכולות להיות מוליכות של האור?

תשובתי: האור ל – 99% מהאוכלוסייה עובר דרך שני החלקים יחד: גם הזכרי וגם הנשי. אנחנו מהווים אחד שלם יחיד, ודרכו האור עובר לכל האנושות.

זה נכון, שהחלק הנשי מקבל דרך החלק הזכרי. אבל החלק הזכרי יכול לקבל אור רק אם החלק הנשי תומך בו. כאלה יחסים הדדיים צריכים להתקיים כל הזמן.

לכן אל תחשבו שאתן תלויות בגברים. להיפך, הם תלויים בכן כדי לקבל את האור העליון, ואחר כך כבר להעביר אותו אליכן. כלומר, מידת העזרה שלכן לגברים ולעולם כולו קובעת אם אתם תקבלו את האור או לא. ואילו הגברים פועלים כמוליכים.

לכן, כאן נדרשת הדדיות מוחלטת. אם לא תעזרו לגברים, לא תוכלו לקבל. לא תעזרו להם, אז גם הם לא יוכלו לקבל. אנחנו נמצאים היום בכזה עולם, שללא החלק הנשי אי אפשר להתקדם.

בעבר זה לא היה, מפני שבכל דור היו רק מקובלים ספורים. הם עסקו רק בזה שהכינו עבורנו את שיטת התיקון ואת התיקון עצמו במערכת העליונה.

ואילו אנחנו צריכים לפעול בהדדיות. תתארו לעצמכם מה היה קורה אם כל אחד מאיתנו היה חי בפני עצמו, אז לא היו נולדים לנו ילדים! הדור היה מסתיים בנו. לא היינו יכולים להתפתח ללא ילדים, בדיוק כפי שהם לא היו יכולים להתפתח בלעדינו. דווקא כך אנחנו צריכים לשתף פעולה בהדדיות, באיחוד בינינו.

תראו איך עכשיו נשים יוצאות קדימה בכל העולם, איך הן מתחילות לעבור למשרות בכירות. זו השתקפות של תיאום הכוחות שקיימים בטבע.

מה שנראה לנו כאי שוויון, זהו מושג מותנה. מפני שלמעשה, הגברים תלויים יותר בנשים מאשר הנשים בגברים. יכול להיות שלגברים נדמה שהנשים פסיכולוגית תלויות בהם, מפני שהן מראות את זה על ידי התנהגותן. אבל בעצם, הגברים תלויים במובן הפסיכולוגי בנשים הרבה יותר, רק שהם לא אומרים זאת בפומבי.

אנחנו משלימים זה את זה לגמרי בהכל. לאף אחד מאיתנו אין משהו שיהיה שלם ללא השלמה מהצד השני. כך פועלים החלקים הזכרי והנקבי.

בואו נסתכל על החברה שלנו לא כעל משהו שבור, מפורד, מעוות ומקולקל, אלא כעל חברה מושלמת ושלמה שמבוססת על שילוב נכון בין החלקים הזכרי והנקבי. אין בה אף אחד שיהיה גדול או קטן מהאחר. לכן, בואו נפעל במשותף.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס הווירטואלי במוסקבה, 13.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אישה בעלת ברית
שוויון, זה מפתח להצלחה
הכוח של הרצון הנשי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest