עת לעשות

photo_rav_gh70_096.jpg

שאלה: בקונגרסים ובשיעורים אתה שם דגש מיוחד על חשיבות הפצת חכמת הקבלה בזמננו. האם הסיבה לדחיפות שכזו נובעת מהתחושות הפרטיות שלך וראייה של מכות ואסונות שיבואו, שמוכרחים למנוע ושאתה בינתיים לא רוצה לדבר איתנו עליהם?

תשובה: אני לא ממציא דבר, אלא מוסר את הנאמר על ידי מוריי הגדולים, בעל הסולם ובנו בכורו וממשיך דרכו, הרב"ש.

כל דבריי הם חזרה על מחשבותיהם, והם מתוך כתביהם, הנלמדים על ידינו כל הזמן. וגם אם לא היינו רואים את המשבר ואת השתוקקותם של האנשים לחוכמת הקבלה, אני בכל זאת הייתי צריך להפיץ אותה, כשאני הולך על פי הוראותיהם. ומה שנראה לעין מהווה רק גורם המסייע להפצה, המראה את הצורה האפקטיבית בה כדאי לבצעה.

 שיעור על פי המאמר "עת לעשות"

שיעורים על פי המאמר "שופר של משיח"

שאלה: אני חי בארה"ב. כבר חצי שנה, אני משתדל בכל יום להקדיש זמן ללימוד חוכמת הקבלה. אני עובד במגזר העסקי. האמריקאים התעוררו ומחפשים תשובות. תעזור בבקשה להסביר להם את המתרחש אך מבלי להזכיר את הבורא ואת חוכמת הקבלה (זה דוחה אותם), אלא להזכיר מושגים כלליים כמו חוקי טבע וכו'.

תשובה: זה בדיוק מה שאנו מנסים לעשות. אתה צריך ליצור קשר עם המחלקה האנגלית שלנו ותוכל לקחת חלק בהפצת חכמת הקבלה בארה"ב. לאחר הקונגרס (בפברואר 2009) אנחנו מתכוננים להיפגש בניו-יורק ולהתחיל סדרת מפגשים עם התקשורת האמריקאית.

שאלה: האם כל האמצעים טובים לשם הפצת חכמת הקבלה? האם אפשר למשל להשתמש בשליחת מיילים המוניים, כלומר ספאם (שאינם חוקיים במיוחד בארצות מסוימות)?

תשובה: אני לא מכיר את האפקטיביות של שיטה זו. אם החולה נמצא במצב אנוש, אז אין ברירה וחייבים להשתמש בכל הזדמנות כדי להצילו. הרי אנחנו לא פרסומת מסחרית! אם זה מביא תועלת – חייבים לעשות. בכל מקרה, כל השאלות מהסוג הזה צריכות לעבור דרך מרכז ההפצה של "בני ברוך".

אני, באופן אישי, כמובן בעד דרכים חוקיות,כיוון שחוק הוא רצונו של הבורא בתקופת הזמן הנוכחית.

One comment

  1. ככל שדבר נברא בשלב יותר מאוחר, אז הוא מתקדם יותר מהבריאה שלפניו,

    דומם, אח"כ צומח, חי ומדבר

    לפיכך, אם חוה נבראה אחרי אדם- סימן שחוה יותר מפותחת מאדם

    האישה היא בריאה יותר מתקדמת ומפותחת מהגבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest