דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / ערבות אצל האווזים

ערבות אצל האווזים

דעה: תישארו ביחד. להקת אווזים עפה בצורת "חץ" מושלם, כאשר כל אווז מניף כנפיו ונוצרת זרימת אוויר חזקה שעולה, היא תופסת את הציפורים שעפות מאחור והעבודה הקבוצתית הזאת מאפשרת ללהקה לעוף 70% יותר ממה שאווז בודד יכול לעוף. היחסים של השותפות והעבודה הקבוצתית הופכים כל אחד מאיתנו לחזק יותר. כשכל אחד מחזק את השני, סיכויי ההצלחה הרבה יותר גבוהים מאשר בעבודה עצמאית.

תשמרו על השורה. כשאווז סוטה מן השורה הוא פתאום מרגיש את התנגדות האוויר וכוח המשיכה, והלהקה מכריחה אותו לשוב אל השורה ולהצטרף לכולם. אם אתם בניתם קבוצה טובה, תשמרו אותה ותעבדו ביחד. לשמור על החיזוק ההדדי למרות האגו, זה יותר רווחי מלעבוד לבד.

תשתנו. המוביל מתעייף ועובר לסוף השורה כדי לנוח ולחדש את הכוחות, ואווז אחר תופס את מקומו. חשוב לחלק את המעמסה בין חברי הקבוצה, לבצע את החלק הקשה של העבודה לפי תורנות.

תתקשרו. האווזים צועקים כדי לעורר זה את זה. כך גם אנחנו צריכים לתקשר אחד עם השני, כדי לתמוך ולעודד, לדווח על בעיות.

לא לעזוב אף אחד. כשאחד מהאווזים לא יכול יותר לעוף, שני אווזים אחרים עוזבים את הלהקה ונשארים עם החבר שנחלש, עד שיתחזק או ימות. ורק לאחר מכן הם ממשיכים במסלול או מצטרפים ללהקה אחרת. הקבוצות הכי טובות מורכבות מאנשים שמרגישים אחד כלפי השני סימפטיה אמיתית ותמיד עוזרים זה לזה, לא משנה מה שיקרה.

החלש יכול לדאוג רק לעצמו, היותר חזק יכול לדאוג למשפחה, מי שעוד יותר חזק יכול לדאוג לחברים, לקבוצה, ומי שמאוד חזק, יכול לדאוג לכל העולם. אבל רוב האנשים חלשים, אין להם כוחות לתאר לעצמם את היכולות של הנשמה. הם ראו חולשה סביבם וספגו אותה.

לחיות חיים מלאים. הגובה שלך, הגדלות, ההתפתחות – כל זה תלוי ביצירת הסביבה שלך. כשאתה בונה את הקבוצה, אתה מעורר את הלבבות של החברים בגדלות המטרה, ביחד, בהתגברות על הקשיים, הלעג, חוסר ההבנה, אתם עולים למדרגה חדשה של ההתפתחות. אתם חיים לא חיים קטנים, משעממים, של בן אדם אחד, אלא חיים מלאים ומרשימים, מפני שכל התחושות, הרגשות, התשוקות של החברים שלך הופכים להיות שלך.

אתה חי חיים מלאים ועשירים, ובזה אתה מזרז את הזמנים. אדם אחד קטן חי את החיים המשעממים, הרגילים שלו. אדם עם לב גדול, עם מטרה גדולה, שמעורר את הלבבות של האנשים האחרים, חי אלפי חיים, הכי מרשימים, הכי מעניינים, הכי נפלאים.

ידיעות קודמות בנושא:
ה"להקה" הכללית של האנושות
להקות דגים נוצרות לפי עיקרון הערבות
התהליך החל

One comment

  1. יצחק מרצ'יני

    אתר נחמד ומחכים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest