עצירה היא נפילה

שאלה: מה הכוונה להימצא באופן תמידי בתאוצה ביחס למטרה הרוחנית, וכיצד ניתן עכשיו, לפני הכנס, ללחוץ חזק יותר "על הגז"?

תשובתי: במרחב הרוחני התאוצה היא התנועה. אם עכשיו אינך מבצע איזושהי פעולה, אז כל ההישגים הקודמים אינם נחשבים לך ואתה מאבד את כל המהירות שצברת עד עכשיו מכל הפעולות הקודמות. המרחב הרוחני הוא כמו חלל ריק, שבו לא קיימת שיטת ספירה אחרת, ואם אינך מאיץ, אינך זז בכלל.

המצב הקבוע שווה לאפס, ואפילו אם אתה טס במהירות של 10 ק"מ בשנייה, אין זה נחשב לתנועה, ואתה כאילו תלוי באוויר. במובן הרוחני, התאוצה היא המהירות, ובעצם, היא מהווה את הפעולה עצמה.

לכן בין הפעולות הרוחניות לא קיימות "הפסקות". היכן שמסתיימת פעולה אחת, מייד מתחילה הפעולה הבאה, כמו בלידת הפרצופים הרוחניים. זה מצביע על כך, שהיחס של האדם לקבוצה והיחס של הקבוצה אליו חייב להיות כזה שיעורר אותו כל הזמן לפעולה וכל הזמן יחדש בו את הרצון.

מתוך שיעור על ההכנה לכנס בניו-ג'רזי, 28.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
העמוד האמצעי
תשתדל יותר!
תאוצה, ולא מהירות

One comment

  1. כוכבה פרץ

    שלום אהבה וחיבור לכל הכלי העולמי לקראת הכנס הקרוב נתחבר כולנו מכאיש אחד בלב אחד בניצוצי הקדושה שהבורא העיר בנו חלק אלוקה ממעל ונדרוש מהבורא ששבר את כל הניצוצים של הבינה שכמו שאנחנו מתחברים בעולם הזה ביחד כך גם ייחבר אותנו וייתן לנו חשיבות גדלות הבורא בעינינו להקים שכינתא מגלותא מעפרה ושתכונת בינה שבנו תמשול על תכונת מלכות שבנו ושנהיה אור לגויים ועם סגולה ונפיץ תורת השם ברבים ומימלא כל הרצונות יתבטלו ויהיו כולם בכוונה דעלמת להשפיע נחת רוח ליוצרנו ובכך נשיג דבקות בבורא לפי חוק הטבע הרוחני השתוות הצורה ביחד חברים נדרוש כוח הברכה אור חסדים אהבה וחיבור שלום מעתיקא קדישה שהוא כתר עליון לכל העולמות לתיקון הנשמה מאהבה עצמית שזה מה שמפריד בינינו בגלל שינוי צורה לאהבת הזולת כאמצעי לאהבת הבורא בלב שלם בשני הייצרים טוב ורע כאחד עד הטוב השלם כי הבורא הוא הטוב השלם ישראל אוריתא קודשא בריך הוא חד אור אחד ורצון אחד באהבה חלוטה זו בקשתי לבורא עולם וזו תפילתי להעביר לכל הכלי העולמי ביחד נצפה לישועת השם ולגאולה שלמה במהרה בימינו אמן כן יהי רצון. כוכבה פרץ מקבוצת חיפה שמשתוקקת לשוב אל שורש נשמתנו בחזרה בהכרה ובהרגשה ובאצמאות. חברה לנצח כוכבה. אמן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest