דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / על קבוצה, חברים ואיחוד (למתקדמים)

על קבוצה, חברים ואיחוד (למתקדמים)

thumbs_gruppa_serdze_100_wp.gif

בירור מול כולם, לצרכי חינוך
שאלה: האם השימוש המעשי במאמרי רב"ש, המדברים על הקבוצה, מסתכם בלימוד קבוע של המאמרים והעלאת חשיבותם באמצעות דיון על הכתוב? או גם בירור בתוך הקבוצה, איך לממש בפועל את הכתוב, עם משוב ממך לצורך תיקונים?
תשובה: כך בדיוק זה קורה, באופן קבוע ואפילו לפני כולם, בשיעורים פתוחים המשודרים בטלוויזיה ובאינטרנט, בלי להסתיר את הטעויות, עם נזיפות מצידי, על מנת שכולם ילמדו מזה!

עזרה לחבר
שאלה: אם חבר נמצא בירידה או מתנשא, קשה לכל הקבוצה לחשוב עליו ולכל אחד בנפרד יותר מדקה או שתיים. אולי כדאי לכולנו לרשום את מחשבותינו על מנת לתמוך בנקודה שבלב שלו (לא באגואיזם שלו, אלא דווקא בנקודה) ולתת לו לקרוא? האם זה יעזור לו להתנתק מהאגואיזם שלו?
תשובה: אם זה ייעשה באהבה, אז כן!

קבוצה קטנה
שאלתו של שלמה: נראה שכל ניסיון לחבר קבוצה קטנה יחדיו למטרת השפעה מוביל לשבירה וחוסר הצלחה מתמשך בין חברי הקבוצה ואני. איך מובילים את חברי הקבוצה יחדיו למצב של השפעה? באיזה אופן הם צריכים להיות מחוברים פנימית יחדיו, בכדי להיות משפיעים לעליון ולניצחון על האגו, וההתנגדות של פרעׂה הפנימי לקדושה?

תשובה: העבודה על איחוד בין לומדי הקבלה, איננה בשביל מתחילים (זה נגד הטבע שלהם), ונעשית רק בקשר וכדוגמת הקבוצה הגדולה.
ראשית, עבדו על מאמרי הקבוצה של רב"ש ובעל הסולם. מהם תסיקו מסקנות כולם יחד. למדו את תקנוני המקובלים מן העבר. כאשר תשתכנעו ביחד שהאיחוד הוא המפתח להצלחה, תתחילו לאט-לאט להחדיר בתוככם אלמנטים של איחוד, בהדרגה, במידת המימוש שלהם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest