דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / על חורים שחורים

על חורים שחורים

photo_rav_gh70_026.gif

(למתקדמים)

אגואיזם בלתי ניתן לריסון, שבולע הכול, מונח ביסודו של החומר שלנו. מניצוץ אור שחדר אל חלל ריק, הופיעה מנה של חומר, הדחוסה באופן אינסופי וקטנה באופן אינסופי, שממנה נוצר כל היקום שלנו. החורים השחורים שנוצרו הם תופעה הפוכה מן האור….

אם האדם מפסיק לתת, וכביכול בולע הכול כחור שחור, הוא לא מקבל מבחוץ כלום. זאת אומרת, הוא נשאר שחור! התכונה הזאת היא תחילתה של הבריאה, וסופה בהשתוות עם האור, כשכל החומר יאיר כאור שברא אותו.

3 comments

  1. דעתי האישית: גם החושך שבנו רוצה פתרון, החושך שלנו הוא גם האלוהות שלנו. לכן כדאי לקבל גם אותו ולא לנסות לדכא את הצד הזה בנו. בקיצור לקבל את כל מי שאנחנו.

  2. לפי דעתי יש לנו דעה קדומה נגד המילה שחור. חור שחור על פי האסטרונומיה הוא מרכז כבידתי בדיוק כמו זה של השמש שלנו במערכת השמש, רק בקנה מידה אחר לגמרי. לפי האסטרונומיה חור שחור הוא 'מקום' בו כלל הזמנים והמימדים מתקיימים בו זמנית, ולכן מייצג עבורי משהו אלוהי ולא משהו אפל, למרות היותו בלתי נודע. חוץ מזה חור שחור אומנם בולע אור אך משדר גלים אחרים, אדומים וכחולים לפי כיוון התרחקותו ביחס לתופס ובכך ישנו רמז לנתינה שבו. האין מקום שבו אנחנו מפסיקים לדמיין את עצמנו ורואים את הטוב שבכל היקום, ולוקחים בפשטות אחריות על האגו שלנו בלי 'להשחיר' את כל מה שבלתי ידוע לנו?

  3. לילה יקרה על מנת לראות את החושך אנו רואים דרך האור המבדיל-עד שיחזיר-אור.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest