דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על הנזק של מוצרי המזון המהונדסים גנטית

על הנזק של מוצרי המזון המהונדסים גנטית

"את חקתי תשמרו בהמתך לא תרביע כלאים שדך לא תזרע כלאים ובגד כלאים שעטנז לא יעלה עליך." ("ויקרא", פרשת "קדושים", פרק י"ט, פסוק י"ט).

בזמנינו, אנחנו עושים בדיוק להיפך בכך שמייצרים מוצרי מזון מהונדסים גנטית. התופעה הזאת נכנסת לקלקול הכללי של האנושות. אנחנו השתנינו מאוד ואפילו לא מתארים לעצמנו, כיצד הצריכה של מוצרי המזון האלה משפיעה עלינו.

אם קניתי קילוגרם עגבניות, ואני מחזיק אותן זמן ממושך במטבח בטמפרטורה של שלושים מעלות חום, והן נשארות כפי שהן היו בזמן קנייתן כמו לפני חודש, זה סימן שזה לא חי. זה משהו שאין בו חיים!

עגבניות כאלה לא שייכות לא למצב של צומח ולא למצב של חי, ומהוות בפני עצמן מזון, שבעיקרון הגוף לא צריך לקבל, כי למעשה, זה מצבור של כל מיני אלמנטים כימיים.

ולמרות שהגוף שלי ניזון מהן, זה בכלל לא מה שצריך להיות מצד הטבע. בסופו של דבר, אנחנו רק עכשיו מתחילים לגלות באיזה אופן הפעולות הללו משפיעות עלינו, האם קיים קשר בינן לבין ההתנהגות המוסרית חברתית, תפיסת העולם שלנו.

יחד עם זה, בתוכי יכולות להתחלף לא רק התוכניות הפנימיות, אלא גם האלמנטים עצמם של הגוף שלי. פעם, לפני 10-15 שנים, אנחנו חשבנו, שהאקרים שמכניסים וירוסים לתוך המחשב, יכולים להזיק רק לתוכניות המחשב, אבל לא למערכת עצמה. בסופו של דבר, נוכחנו לדעת, שהם יכולים להזיק גם למחשב עצמו.

אנחנו לא מתארים לעצמנו את התוצאות של צריכת מוצרי המזון המהונדסים גנטית.

אסור לשנות שום דבר בעולם סתם כך, אבל, מצד שני, בהתרחקנו מהטבע, אנחנו מתחילים להבין לאיזה מבוי סתום נכנסנו. כלומר, זהו חוק ההכחשה. ולמרות שה"בהמה" שלנו לא סובלת במיוחד, אבל ל"אדם שבנו" נהיה יותר ויותר גרוע. וכך בכל דבר! הכרת הרע לא יכולה להיות אחרת.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 09.04.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest