דף הבית / משבר עולמי / עלילות הדם של האו"ם

עלילות הדם של האו"ם

קראתי מאמר דעה באתר רוסי על העובדה שהאו"ם בדו"ח האומר כי ישראל פשעה פשעי מלחמה. זוהי עלילת דם מודרנית נגד ישראל מצד האו"ם. למעשה, כל הישיבות של האו"ם מורכבות מהאשמות שווא על ישראל, בביצוע רצח עם, אפרטהייד ופשעים נגד האנושות.

"הדו"ח החדש של ועדת האו"ם שולל את זכותה של ישראל להגנה עצמית. רק בשנה האחרונה, החבורה הזו של האנטישמיים שנקראת או"ם, קיבלה 20 החלטות המגנות את ישראל, ואף לא אחת נגד מדינות אחרות במזרח התיכון. האו"ם, הארגון העולמי ל"זכויות האדם", בה איראן חברה בוועדה לשוויון זכויות לנשים, סודן היא המפקחת על שמירת זכויות האדם, סוריה היא בראש הוועדה לזכויות האדם, בה חברות גם קובה, ונצואלה, רוסיה וערב הסעודית! זה האו"ם.

למה ישראל היא חברה בבור הנחשים הנאצי והאנטישמי הזה, למה היא צריכה להקשיב לכל התועבה הזאת, להצטדק על פעולותיה להגנה עצמית, ועוד לשלם עבור האסיפה הנבזית הזאת המון כסף? האם אנחנו עד כדי כך לא מכבדים את עצמנו, שאנחנו מוכנים עוד לצפות לחסדים מתלמידיו וחסידיו של היטלר וגבלס?".

כשקראתי מאמר זה, חשבתי על כך שהאו"ם הוא הנציג של כל אומות העולם, שכבר אומרות לנו בפנים, באופן גלוי, שבכל האסונות האנושיים אנחנו אשמים! והם צודקים! את אותו הדבר אומרת לנו התורה שלנו, כל האסונות באים לעולם רק כתוצאה מפעולות ישראל.

חכמת הקבלה מסבירה כיצד על ידי האיחוד שלנו, אנחנו צריכים לתקן את ההשפעה השלילית והמזיקה שלנו על העולם. הבחירה של העולם העתידי היא רק בידיים שלנו, ולכן ההאשמות נגדנו הן מוצדקות. לאומות האולם אין את האפשרות לתקן את העולם, והם מבטאים זאת בגלוי בהאשמות שלהם נגד היהודים. עלינו להסביר באו"ם כיצד על כולנו במשותף לתקן את העולם, על ידי לחץ על היהודים וגם על ידי כך שנעזור להם. וכך השנאה כלפי היהודים, תאלץ אותם להתאחד. לכן ניתן לומר, שמגיע לאו"ם (בצחוק) פרס נובל לשלום, על "כינון שלום בין היהודים"!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest