דף הבית / כללי / עיתונים חינם או מגזין בתשלום?

עיתונים חינם או מגזין בתשלום?

dsc02526_70.JPG

שאלתה של רינת: כבר מספר פעמים שמעתי אותך מבהיר בשעורי הבוקר לתלמידים, שהגישה בה אתה נוקט היא, הפצה חינם לעם. אך המגמה המסתמנת לאור הפסקת יצור גיליונות "קבלה לעם" חינם ומכירת מגזינים "קבלה לעם" היא, התמסחרות. האם כך היית רוצה שתראה תנועת בני ברוך? תנועה מסחרית?

תשובה: ברכותיי ללוחמים על טוהר התנועה הקבלית העולמית "בני ברוך"! אבל ההתמרמרות הצודקת שלך מביכה אותי במידת מה!

אסביר את עצמי: הפסקנו להוציא לאור את העיתון מסיבת מחסור באמצעים. הרי מישהו צריך לשלם על מה שמחולק בחינם! ואלה ששילמו היו אנחנו – חברי הכלי העולמי. כשהאמצעים אזלו, הופסקה הדפסת העיתון. הרי ישנם גם פרויקטים אחרים.

באחת ההוצאות לאור המרכזיות של המגזינים בישראל הציעו לנו להוציא לאור ביחד מגזין – אנחנו נותנים להם את התוכן שלנו בחינם (האנשים שמכינים אותו עולים לנו 6000 דולר כל חודש) והם מדפיסים במגזין "קבלה לעם" את הפרסומות שלהם, שעליהן הם גובים כסף ועוד מוכרים את המגזין עצמו, וגם על כך הם מקבלים כסף. התנאי הוא: הפצת חוכמת הקבלה – לנו וכסף – להם . החיים מלמדים אותנו לחיות על פי האפשרויות, ורצוי שיהיו שלנו!

4 comments

  1. Smile המגזין הרבה יותר מושך את העין לקריאה, כשנתתי לאנשים לקרוא את העיתון, הם הניחו אותו בצד, ולא פתחו בו. אבל כשנתתי לאותם האנשים בדיוק את המגזין, הם גמעו אותו בשקיקה.

  2. רינת, הקבוצה הוירטואלית

    רב יקר, שלחתי לך שאלה זו כי הרגשתי שהקבוצה הוירטואלית תאבד את הכוח המגבש שלה והדלק הרציני בתחום ההפצה, במידה ויופסק ייצור הגיליונות.

    לשמחתי, בעקבות שיחה על כך שנהלתי עם אבשלום, אחד מהחברים, ובעזרתה של רוני ועוד חברים – לבסוף מממנו מכיסנו את הכרטיסים שהיום אנו מפיצים באלפים.

    לחיים

  3. אם אדם שלמד קבלה בבני ברוך, והתקדם רוחנית, מרגיש שהוא רוצה להפיץ את החוכמה כל היום, והדרך היא שהוא יתפרנס מכך, האם הייתם תומכים בו במידה והיה פותח מרכז לימוד קבלה לפי שיטת בני ברוך בתשלום? כלומר מתפרנס מלימוד אחרים את חוכמת הקבלה, האם הייתם תומכים באותו אדם או יש בעיה עם זה?

  4. זה מקסים לתת מתנה מנוי למגזין ,אני מתכונת לתת לאחינית שלי שמתחתנת מתנה זו ,מה יותר טוב מאשר רוחניות בזוגיות .

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest