דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עולם רוחני זה שׂמחה וחופש

עולם רוחני זה שׂמחה וחופש

laitman_2010-01-12_lektziya_bk_8402_w-70.jpg

שאלה שמגיעה כעת מאנשים רבים: כיצד בכנס "קבלה לעם" העולמי שקרב ובא נוכל להשׂיג קשר נכון ולקבל השפעה טובה מהסביבה?

תשובתי: כל אחד מגיע ללא שום התחייבויות, אין שום לחץ, העיקר זה להרגיש את עצמך, כמה שיותר משוחרר וחופשי, אני מגיע לכנס ומשאיר את כל הדאגות מאחוריי ונמצא שם כאילו שאין לי שום בעיות. כדאי כך להכין את עצמך, כאילו שאתה נוסע לפיקניק, לחופשה, ללא שום דאגות. כמובן מומלץ ללמוד את השירים ולעיין בדפי ההכנה לכנס באתר שלנו "קבלה לעם".

אך העיקר זה להגיע ולהרגיש את עצמך חופשי ומשוחרר, אתה במקום שלא לוחץ בשום צורה, אלא מבטיח רק תענוג וחופש. כי הרי מצב כזה בדיוק מסמלת התקרבות אל האור העליון. הרי בעולם הרוחני אין מתח, בעיות, התחייבויות כבדות, כלום! האדם חייב להגיע פתוח לשׂמחה! אני מקבל עכשיו הרבה שאלות ומכתבים, אנשים עוברים מצבים קשים ומרגישים לחץ, מתלבטים: האם לנסוע לכנס או לא, האם זה מתאים להם. מישהו שומע על ערבות ונבהל, הוא חושב שאינו מסוגל לזה. מישהו שמע שמתכוונים לקבל שם "אור", ואינו יודע מה זה.

אנשים אינם מבינים שמדובר על איחוד שחייב להגיע אליו כעת כל העולם! ואנחנו רוצים לזרז את זה, כל עוד לא פגעו בנו המכות של הטבע. הודות לאיחוד שבינינו, שאותו אנחנו משתדלים להשׂיג, אנחנו נגיע להרגשת האור העליון, לחיים עליונים. איחוד כזה מֵרָפֵא מכל הצרות והבעיות.

בעל הסולם כתב בסוף "מבוא לספר הזוהר", שהריחוק שלנו זה מזה הוא המקור לכל הרע, כל הייסורים והמחלות והצרות. ולהיפך, אם אנחנו מתחילים להתקרב, אנחנו נטהר את עצמנו מכל הבעיות בכל הרמות: הגשמיות והרוחניות. לכן, בואו בחופשיות ובשׂמחה, אף אחד לא מחייב אתכם לשום דבר! אפילו חיוך לא חייבים להביא, אנחנו נארגן לכם אותו במקום, אתם תראו.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "החירות", 29.10.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest