עולם ללא גבולות

laitman_2009-06_1300_70.jpg

שאלה: כשיהיה שלום, האם בכל העולם תהיה אותה רמת חיים? עכשיו אנשים נוסעים בכל העולם בחיפוש אחר עבודה, האם במצב המתוקן כל אדם יוכל להישאר במולדתו ולחיות בכבוד?

תשובתי: כשיהיה שלום בעולם, העולם ייעלם, כיוון ש"העולם" הכוונה ל"העלמה" כבר לא יהיה, כולם יעלו להרגשת עולם אין סוף. המציאות שאנחנו מרגישים היום תיעלם. בינתיים אנחנו נמצאים בתהליך התיקון ומרגישים את עצמנו כקיימים ב"עולם", בהעלמה, במציאות לא מתוקנת, לכן נשארים הפערים ברמת החיים, כיוון שהעולם שלנו הוא השתקפות של העולם העליון. במידה שנעורר תיקונים בעולם העליון, זיווגים עם האור, בהתאם לכך יורגשו התוצאות בעולם שלנו: ייסורים או שמחה. אם בעולם האצילות נעורר תהליכים חיוביים בלבד, בירורים בלבד, אז תהליך התיקון "יתקתק כמו שעון", ואז גם בעולם שלנו נרגיש את עצמנו טוב. עדיין לא סיימנו את התיקון, לכן העולם הזה קיים בינתיים בתפיסתנו, וכל חלקיו אינם שווים.

כשיהיה שלום בעולם, האדם לדעתי כבר לא ירגיש תלות במקום מגורים. העולם יהיה מחובר במידה כזאת, שכולם יהיו במחשבה אחת, בהשלמה הדדית, כל אחד ימצא לעצמו מקום שהכי מתאים לו בהתאם לכוחות העליונים הרוחניים שפועלים על חלקיו השונים על פני כדור הארץ. כדור הארץ כולו הוא תוצאה של השפעת הכוחות העליונים. פתאום תרגיש מהו המקום הטוב ביותר עבורך ותיסע לחיות בו, כי הוא יתאים במדויק לשורש נשמתך בהתאם לגיאוגרפיה הרוחנית.

במאפיינים של זמן, תנועה ומקום, אתה תבצע רק את הפעולות שהכוח העליון שאחראי על התיקון שלך יחייב אותך לבצע. זה נקרא עולם שלום ושלמות. כשנתקרב לתיקון הרוחני, לא נזדקק להילחם על שטח כלשהו! כל אחד ירגיש היכן נוח ונעים לו להימצא! כל הגבולות ייעלמו, והאדם יחיה בהתאם לשורש נשמתו, כמו אלקטרון בשדה חשמלי ששואף לאיזון.

מתוך השיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם" 20.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
בהמתנה לניתוח לב פתוח
שהכנס בברלין יעורר את אירופה
וויתורים עבור השלום בעולם ובמשפחה

One comment

  1. אילנית לוי

    אין רצון גדול יותר מאשר לחיות בשדה החשמלי עם הפולסים הקטנים האלו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest