דף הבית / אקטואליה / סוד המדינה האיסלאמית

סוד המדינה האיסלאמית

הערה: בעיתון האנגלי "The Guardian" פורסם מסמך סודי של "המדינה האיסלאמית". זוהי תוכנית מפורטת של בניית ח'ליפות בשטח עיראק וסוריה, שלוקח בחשבון את השליטה העולמית לא רק על ידי החרב, אלא גם על ידי בנייה קפדנית של כלי מנהלי, ביורוקרטי, חברתי ובינלאומי. על פני 24 עמודים של המסמך, מפורטות כל המחלקות של המדינה העתידית: מכונת תעמולה, המחלקה המדינית שאחראית על היחסים הבינלאומיים, שליטה ריכוזית על הנפט וכולי. תשומת לב רבה מאוד מוקדשת לחינוך הדור הצעיר, כדי שירכשו ידע בטכנולוגיות חדשות.

תשובתי: דאע"ש הם אנשים בעלי היגיון בריא, והם יודעים בדיוק מה הם רוצים. מהתחלה הם שמרו על כיוון אידיאולוגי מדויק מאוד, וכל קווי הפעולה שלהם מאומתים באופן מפורט. אם לוקחים בחשבון שהתוכנית שלהם היא להשתלט על העולם, אז הטקטיקה שלהם בנויה בצורה נכונה. ובאמת, הם מקימים בכל מקום מרכזים משלהם: גם אידיאולוגיים ובנפרד מהם, גם חבלניים, שלשם הם מביאים נשק חדיש להשמדה המונית: כימי, גז, רדיואקטיבי ואחר, והם יודעים איך לפזר ולהסתיר אותו. חוץ מזה, הם מגייסים מדענים זרים כדי לפתח את סוגי הנשק הללו לשימוש במלחמה פרטיזנית.

המקום החלש היחיד שלהם, הוא בזה שאין להם מדינה משלהם, שבשמה הם היו יכולים להתרחב. לכן, כל המאמצים של מדינות המערב צריכים להיות מכוונים כדי להשמיד את המדינה הזאת עוד בהיותה עוּבָּר, ולא לאפשר חינוך והשכלה של הדור הצעיר ברוח הזו. ברגע שמערב אירופה ואמריקה יאפשרו את הופעתה של כזאת מדינה, אז כמו גידול סרטני מיד תתחיל התפשטותה לכל העולם.  זה דבר ראשון. דבר שני, הם מושכים לעצמם אנשים בכך שאומרים: "אנחנו רוצים להתאחד, ובאופן כזה לשמור על העולם מהתנגשות וסתירה אידיאולוגית, ממלחמת עולם חדשה. אם תיווצר מדינה אחת, דעה אחת, אידיאולוגיה אחת יחידה, אז לא תהיה מלחמה". הרקע הוא כזה: אם העולם יכנע, הכול יהיה בסדר. לכן לעולם יש רק אפשרות אחת: להיכנע להם.

רק האידיאולוגיה של חכמת הקבלה, שעל רקע זה תתעורר ותתגלה יותר ויותר, תתחיל להתנגד לאידיאולוגיה של המדינה האיסלאמית. בסופו של דבר, העולם יגלה את ההתנגדות הזאת, ויבין שהאידיאולוגיה הקבלית בעד איחוד טוב, מאפשרת לאנשים לא רק להתחבר, אלא יחד עם זאת, מבלי לאבד את חירותם, ללכת לפי תוכנית הטבע. הרי השיטה הזאת לא הומצאה באופן מלאכותי, אלא נלקחה ממעמקי הטבע, מתוך החוקים שלו, ולכן דווקא לה יש את זכות הקיום. חכמת הקבלה מדברת על איך האנושות צריכה לעלות למדרגה הבאה של ההתפתחות שלה, לצאת למימד הבא, בו נתקיים יחד כאחד יחיד ושלם. ואז באיחוד שלנו, נרגיש התגלות של כוח אחד של הטבע שנקרא בורא.

הערה: המדינה האיסלאמית גם רוצה להיות אחד יחיד ושלם.

תשובתי: כן, אבל האחד הזה הוא אגואיסטי, הוא אינו מתקן את טבע האדם, אלא מאחד את כולם על ידי פחד ולחץ, ולכן הוא לא בר קיימא. התקופה שבני אדם מנסים להתחבר בכוח הדיקטטורה, תסתיים מהר והיא תהיה מלאה בדם. מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, האיחוד זה התגלות של הכוח העליון שמאחד אותנו. כלומר, אנחנו לא מתאחדים תחת הלחץ של הפחד ואיזשהו גורם אנושי, אלא תחת השפעתו של הכוח העליון של הטבע. אנחנו מרגישים כיצד הוא מאחד אותנו! רק הוא מפקד עלינו. וזהו ההבדל בין שתי האידיאולוגיות. לכן העולם בכל מקרה יבוא לאיחוד, אבל רצוי שיבוא בדרך הטובה ולא על ידי דיקטטורה נוראית ומלאת דם, אני חושב שכך זה גם יהיה. נכון להיום, העיקר עבור כל האנושות, זה לא לתת למדינה האיסלאמית להיוולד בשטחן של עיראק וסוריה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 8.12.2015 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest