דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סדנה אחת גדולה בכל רחבי הארץ

סדנה אחת גדולה בכל רחבי הארץ

שאלה: אלף בני אדם מתפללים יחד על חזרתם של הנערים החטופים. האם זה לא מספיק להצלתם?

תשובתי: לא, זה לא מספיק, כי התפילה הזאת לא מאורגנת נכון. אני מציע לארגן בכל המדינה "שולחנות עגולים", סדנה אחת משותפת גדולה. בואו נתכונן ונתאסף בכל המדינה לסדנה אחת באיזה שהוא ערב. שבאירוע הזה ישתתפו אנשים שמסוגלים לזה: חוץ מילדים, זקנים חולים, אימהות מניקות שלא יכולות להשאיר את התינוקות, נניח 80% מכל העָם.

אם אנחנו נהיה מכוונים לחיבור כדי לגלות בתוכו כוח של השפעה הדדית שעל ידו אנחנו רוצים לעשות נחת רוח לבורא, אז בזה אנחנו נעורר את המאור המחזיר למוטב.

והאור כבר יבצע את העבודה. רק זה יעזור, מפני שישפיע המאור המחזיר למוטב. כי אנחנו הכנו מקום, חיסרון, שעליו יכול להשפיע האור. כל העבודה שלנו היא להכין את המקום, ולשם כך אנחנו צריכים הרבה אנשים שמסודרים ומאורגנים במעגלים, שיודעים את כללי הסדנה וחוקי ההתנהגות בה ושמדברים על נחיצות החיבור.

יש נוסחה, צריך רק להפעיל אותה ולחייב לעבוד. הנוסחה מובנת לך? – אז בבקשה, תממש אותה.

שאלה: האם האנשים שמתאספים סביב "השולחנות העגולים" צריכים להיות בעלי השגה רוחנית?

תשובתי: לא, אלה צריכים להיות אנשים רגילים ופשוטים ביותר, עמך. הרי בעל הסולם כותב, שאיכר שחורש את השדה כדי להאכיל את הזולת עושה עבודה יותר חשובה מאשר הכוהן הגדול בבית המקדש. כי העבודה הזאת היא יותר קרובה לזולת, יותר מובנת ויותר מורגשת, השייכת לרצונות יותר נמוכים, יותר ארציים, אז ודאי שהיא פועלת.

ככל שהרצונות שאיתם אנחנו עובדים הם יותר נמוכים, כלומר יותר קרובים ומובנים לאדם, כך אנחנו מעוררים אור גדול יותר, לפי הכלל של "ערך הפוך בין אורות וכלים".

רק אם הכוהן הגדול נכלל מכל הרצונות של העָם, כולל אותם בתוכו ואיתם עולה, כמו משה המנהיג של העָם, בכך שעושה זווג דהכאה עם האור, אז זה נחשב לפעולה גבוהה. אבל אם הוא לא לוקח את הרצונות של העָם, אלא נכנס לקודש הקודשים עם הרצונות האגואיסטיים שלו, אז הוא מת ממכת אור, מפולסא דנורא.

לכן, בואו נארגן ביחד סדנה אחת גדולה בכל רחבי הארץ. אני לא ערב לתוצאה הסופית, אלא פשוט מפעיל נוסחה, תנאי, שאותו אנחנו יכולים לבצע כדי לעורר את המאור המחזיר למוטב.

אף אחד לא יודע מה תהיה התוצאה, אבל בטוח שהיא תביא לשינויים טובים הודות לאור שאותו משכנו על ידי הפעולות שלנו. האור יקדם אותנו לטוב, לתיקון. איך זה יתגלה בעולם, אני לא יכול לומר, אבל ללא צל של ספק, המצב יהיה טוב יותר, מפני שהאור מחזיר למוטב.

זה נקרא "תפילת רבים". אין לנו שום אמצעים אחרים.

מתוך שיעור על מאמר "הערבות" של בעל הסולם, 18.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חיבור מול פני הרע
כוח החיבור יפרוק את המחבלים מנשקם
חטיפת הנערים היא כמו סכין בלב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest