נשימה שנייה בעבודה

אנחנו חייבים לדאוג לחומר דלק להתקדמות ולטיב העבודה ולא לרוץ רק אחרי הכמות. אחרת זה יביא לנפילה גדולה. צריכים לשבת ביחד ולחשוב על השיטה איך לפנות לאנשים. ברגע שאתה תתחיל לטפל בקהל הרחב ברצינות, אתה תקבל "נשימה שנייה". כבר עכשיו אתה תרגיש עייפות אחרי ריצה ארוכה. למרות שאתה מצליח בגדול, זה כבר לא מלהיב אותך ולא נותן לך מרץ כמו קודם. אתה כבר התרגלת להצלחות ואין בהן שום חידוש. כל דבר מגיע לסיומו ומתחיל להימאס ממנו.

כמו בד' בחינות דאור ישר. מדוע בחינה א' לא יכולה להימשך עד אין סוף? מפני שאחרי שהיא (א-ל-ף) מסתיימת מתחילה בחינה ב' (ב-י-ת), אחרי שהיא מסתיימת מתחילה בחינה ג'.

האור משפיע על הרצון וכל הזמן משנה אותו. בסופו של דבר הוא הופך לצורה איכותית חדשה, מקבלה להשפעה, מ"חכמה" ל"בינה". לכן, אותו הדבר יקרה גם בעבודה שלנו. אי אפשר לשחק באותו המשחק עד סוף החיים.

כאשר אנשים מתאהבים, הם נשבעים לאהוב זה את זה "עד סוף החיים", אבל ברור שהאהבה תתפוגג לפני שנמות, כי אנחנו מתפתחים מהר. בימינו ההתפתחות מהירה מאוד, לכן האנשים מתחתנים ומתגרשים מספר פעמים בחייהם.

כלומר, כל המצב הזה יסתיים ולא צריך לחכות לזה, אלא להבין כבר מראש שלעבודת ההפצה שלנו דרושה תוספת על אף שהיא מאוד פורייה, נכונה וטובה ואנחנו לא ממעיטים בערכה. עלינו לחשוב על טיב העבודה, כי כל מדרגה חדשה מושגת על ידי שיפור האיכות.

כלומר, הקשר עם האנשים צריך להיות יותר איכותי. השלב הבא הוא בדיוק כמו הקודם, אבל ברמת קשר יותר גדולה. צריכים להיפגש עם אותם האנשים שכבר היינו במגע איתם והתחלנו ללמד אותם את שיטת החיבור. צריך לשלוח להם חומרי הסברה, לעשות איתם סדנאות, ערבי איחוד, ללמד אותם דרך ערוצי הטלוויזיה והאינטרנט ולעניין אותם בצורה מושכת. כאילו שרשמנו אותם לבית הספר ועכשיו עלינו לפתוח כיתה א'.

כתוצאה מזה אנחנו כבר נהפוך לצינור שמחבר את האנשים עם הבורא. אנחנו עדיין לא צינור כזה, אלא רק הגענו לנקודת המגע הראשונה.

מתוך שיעור על פי ספר הזוהר, 21.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
במידת היגיעה, השׂכר
התרופה האוניברסלית שעושה פלאים
אל העולם, עם האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest