דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נקודה שמגלה את העולם העליון

נקודה שמגלה את העולם העליון

שאלה: מה צריכה להיות העבודה הפנימית של האדם בסעודות?

תשובתי: בכל אחד מאיתנו צריכה להתבצע עבודה פנימית קבועה, ואין זה משנה אם זה בזמן הסעודה או לא. אני צריך כל הזמן לעבוד, כדי להימצא פנימית במרכז הקבוצה ולחפש בה את הבורא שניסתר. כך גם נאמר "אל המסתתר", "העליון מסתתר".

אני רק צריך להביא את עצמי לנקודת החיבור, הדבקות, ואחר כך כל הזמן להרחיב אותה, בזה שמרגיש בתוכה המון תכונות, רגשות, צלילים, אורות, כלומר לגלות אותה.

ככל שאני אברר יותר את נקודת הדבקות הזאת שבה נמצא הבורא, אנבור בתוכה, כך אני אתחיל מהר יותר להרגיש את התכונות שלה, את השילוב שלהן ובזה להזמין על עצמי את השפעתו של האור העליון. אז יתגלה לי מעבר מיוחד ונפלא לעולם העליון.

בזה אנחנו צריכים לעסוק, ולא רק בהכרח בזמן הסעודה.

לאט לאט נקודת הדבקות תתחיל להתרחב, ומתוך הנקודה המרכזית של הבריאה היא תהפוך תחילה לעולם עשיה, אחר כך לעולם יצירה, בריאה וכולי. אני אתחיל לאחד בתוכי נשמות פרטיות לנשמה אחת כללית בדרגות הטבע של הדומם, הצומח, החי והמדבר. וכל זה יתחיל להתגלות יחד בחיי שיתוף שלמים של הרגשות והבנות. אבל זוהי עבודה תמידית.

והסעודות, ישיבות החברים, פעולות ההפצה רק מוסיפות על החיפוש הפנימי את הצורות הנוספות שלהם. לכן כל העבודה שלנו צריכה להיות מכוונת לנקודה האחת הזאת.

מתוך שיעור בנושא "שאלות ותשובות" בשפה הרוסית, 17.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מסעודה שמחה, לבירורים פנימיים
סעודה היא נקודת קירוב בין בני אדם
הנקודה העיקרית של החיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest