דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ניסוי מדעי עם הכוח העליון

ניסוי מדעי עם הכוח העליון

אנחנו צריכים להכיר בזה שכולנו אגואיסטים. לכן, אם אנחנו רוצים להשיג משהו בחיים שלנו, אז אנחנו חייבים למשוך את המאור המחזיר למוטב. אנחנו לא יכולים לתקן שום דבר בעולם הזה על ידי הכוחות העצמיים שלנו.

עם הכוחות שלנו אנחנו הגענו עד לנקודה הסופית של התפתחות האגו שלנו. הלאה אין יותר דרך, רק כלפי מעלה. אנחנו נתקלנו בקיר, אפשר רק לעלות מעליו לקומה הבאה. וזה אפשרי רק על ידי המאור המחזיר למוטב שנותן לנו כוח פוטנציאלי, יכולת להעלות אותנו.

כדי למשוך את האור הזה, אנחנו צריכים להשתדל להתחבר בינינו. בואו נשב, נחתום על הסכם זה עם זה, ואחר כך נזכיר עליו כל יום, אפילו כמה פעמים ביום. ואנחנו ניווכח שזה עובד.

בואו ננסה ונבדוק, עד כמה יעיל האור העליון ונלמד למשוך אותו אלינו, נבדוק איך עלינו ללמוד ולדבר טוב יותר. זוהי מעבדה אמיתית, שבה אנחנו, כמו מדענים, עורכים ניסויים עם הכוח העליון ומסיקים מסקנות, רושמים איך עבר כל ניסוי.

תנסו ואתם תראו איך לפעול בצורה טובה יותר. זה יתברר מיד. הבעיה היא, שאין לכך חיסרון, הבורא בכוונה מבלבל אותנו כדי שלא תישאר לנו ברירה, ואנחנו בסופו של דבר נסכים שצריכים להתחבר בינינו, כי אחרת שום דבר לא ייצא. זהו בסך הכול מכשול פסיכולוגי, אבל קשה מאוד להתגבר עליו.

מתוך שיעור על המאמר "תורת הקבלה ומהותה",  12.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האור מצפה מאיתנו למעשים, ולא למילים
ואין לנו דאגות אחרות…
לדאוג לבורא כמו לחבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest