דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נוסחת הפעולה: בורא – העולם – בורא

נוסחת הפעולה: בורא – העולם – בורא

בכל פעולה חייבת להיות פנייה ברורה לבורא. מפני שבלי הכוונה: מדוע אני עושה את זה, עם מי (ביחד עימו), בשביל מה (בשביל לגלות אותו), לגלות דווקא כדי לעשות נחת רוח לו, בלי כאלה בירורים, שכל פעם צריכים להיות מדויקים יותר, כל פעולה גשמית היא חסרת תועלת.

אם אתה שם את הפעולה הגשמית וההצלחה הגשמית יותר גבוה מהפעולה וההצלחה הרוחנית, אז אתה יורד אל הארץ, ולא מבצע את הפעולה הרוחנית. חבל לבזבז על זה זמן, לא בשביל זה אנחנו קיימים.

יוצא, שאתה הגעת לאנשים כדי לספר להם עד כמה זה טוב להיות ביחד? האם זה כל המטרה שלך, לארגן מהם קיבוץ, קולחוז? לא, אתה רוצה לדבר איתם על חיבור, על הכוח המיוחד הנמצא בתוכו, כיוון (ומכאן אתה כבר ממשיך בפנים, במחשבה) שבזכות כוח החיבור הזה אנחנו נגלה את הבורא, כדי לעשות לו נחת רוח.

אתה חייב להמשיך את הנוסחה הזאת עד הסוף. להתחיל מהבורא ולסיים איתו. הבורא חייב להיות בתחילת המחשבה ובסופה, ובאמצע נמצא העולם הזה. אתה כאילו מתחיל ממצב א' בעולם האין סוף, עובר את כל הדרך מלמעלה למטה עד העולם הזה דרך מצב ב', וחוזר למעלה, למצב ג' לעולם אין סוף של גמר התיקון.

כל פעולה שלך זה מימוש של כל השרשרת הזאת: מעולם אין סוף בתחילת הבריאה עד עולם אין סוף בגמר התיקון. תחזור על זה כמו על איזו מנטרה, והעיקר בזמן הפעולה עצמה, עד שהלב יתחיל להרגיש כך. כאילו אתה מתניע את האוטו: עוד פעם ועוד פעם, עד שהוא סוף סוף מתניע.

כל פעם אתה עושה את זה עם הרצון הגשמי שיש לך, שלא קשור עדיין לפעולה הרוחנית. אתה חוזר על זה כמו תינוק, בלי להבין את המשמעות של מה שאתה אומר, עד שזה יהיה מובן לך. האור משפיע על הרצונות, מברר אותם, מחבר, עד שבתוכם אתה מתחיל להרגיש את מה שהאדם אומר. אני מתוך הניסיון שלי יודע שכך זה עובד, אמנם שזה לוקח זמן.

אבל אין ברירה, כי הזמן, זה מספר התיקונים שעליך לעשות בתוך ה"כלים" שלך. כל פעם אתה עושה תיקונים חדשים. זאת ממש ברכה שקיבלנו עבודה שבה אנחנו כל כך זקוקים לכוח העליון. אפילו שנדבר בצורה מלאכותית על כך שאנחנו זקוקים לכוח העליון, אנחנו מבטיחים בזה שלא יבואו עלינו שונאים והפרעות למיניהן כדי לחייב אותנו להבין עד כמה אנחנו זקוקים לו.

בזה אנחנו כבר קובעים לעצמנו באיזו דרך נלך: ב"דרך תורה" או ב"דרך ייסורים". זאת בחירה מאוד ברורה, כך או כך. הרי הבורא רוצה לחייב אותך להתקשר אליו. ואם אתה בעצמך תחייב את עצמך לזה בעזרת הקבוצה, חשיבות המטרה, אז תלך בדרך טובה וקצרה. אם לא, אז יבוא "עזר כנגדו". אנחנו עכשיו במצבים שלנו יכולים להרגיש את זה על בשרנו, וזה נהדר, זאת עזרה מלמעלה, זה כבר גילוי של ההנהגה.

מתוך ההכנה לשיעור, 23.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד להעביר את תשומת הלב לעבר הבורא?
באיחוד עם הבורא
לעזור לעולם לגלות את הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest